tenet

کاورهای Total Fillm از فیلم تنت ظاهر پتینسون و واشنگتون را نشان میدهد

نسخه ماه می مجله توتال فیلم به صورت اختصاصی به ساخته جدید کریستوفر نولان یعنی تنت، و به صورت اختصاصی به نقش های اصلی این فیلم یعنی جان دیوید واشنگتن و رابرت پتینسون میپردازد.

مجله با دو کاور همراهه، اولی ویژه جان دیوید واشنگتن و پروتاگونیست فیلم هست که یک اسلحه در دستش نگه داشته، و با افکتی بهم ریختگی زمانی کاور که اشاره به سفر و بهم ریختگی زمانی داره، کاور همینطور اسم مجله هم به صورت معکوس درست کرده که اشاره ای به مضمون فیلم که همون وارونگی هستش داشته باشه.

کاور دوم هم در جلوی صحنه جان دیوید واشنگتن با لباس نظامی و مسلح رو نشون میده و در پشت هم رابرت پتینسون یکی دیگه از شخصیت هایی که با توجه به تریلرها و داستان های افشا شده به نظر میرسه یکی از نقش های اصلی رو برعهده داره ایستاده.این مجله این فیلم رو جاه طلبانه ترین فیلم کریستوفر نولان دونسته، و با توجه به فیلم های شاهکار قبلی این کارگردان مثل اینترستلار، سه گانه بتمن، دانکرک و…. باید دید این فیلم چه چیز خاصی داره که همه اون رو بهترین فیلم نولان میدونن.

با توجه به تریلر ها و داستان های افشا شده، داستان فیلم درباره یک تهدید دنیوی هست که در این بین جان دیوید واشنگتن برای بقای دنیا ماموریت پیدا میکنه و احتمالا در این بین رابرت پتینسون هم به این نقش کمک خواهد کرد، برای به عمل رسوندن این ماموریت و حفظ و بقای دنیا این دو از تکنولوژی ها یا وسایل خاصی استفاده میکنن که باعث وارونگی و به عقب برگشتن وقایع میشه اما همونطور که رابرت پتینسون اعلام کرده و در تریلر هم دیدیم این اتفاق به سفر در زمان مرتبط نیست.

نویسندگی و کارگردانی این اثر هردو بر عهده خود کریستوفر نولان بوده و بازیگرانی همچون ، جان دیوید واشنگتن، رابرت پتینسون، الیزابت دبیکی، دیمپل کاپادیا، آرون تیلور جانسون، کلمنس پوزی، مایکل کین و کنت باراناگ در این فیلم به ایفای نقش میپردازن.فیلم در ۱۷ جولای ( ۲۷ تیر ۱۳۹۹) در سینماها اکران خواهد شد.

به نظرتون این فیلم هم میتونه مثل فیلم های قبلی نولان یک شاهکار باشه؟


بخوانید:

تریلر جدید فیلم Tenet

اولین تیزر فیلم بتمن

نقد فیلم Sonic the hedgehog

زک اسنایدر از پوستر برنده رونمایی کرد

فروش ماسک بین به خاطر همه گیری کرونا