Tenet

صحبت های رابرت پتینسون در مورد Tenet

کریستوفر نولان فیلمساز بزرگ سینما که اثار مشهوری مثل اینسپشن ، اینتر استلار، ممنتو و … رو تقدیم دنیای سینما کرده حالا فیلم جدیدی در آستانه اکران داره. فیلم Tenet تا الا طبق اخبار منتشر شده بخاطر شیوع ویروس کرونا با تاخیر مواجه نشده و گویا نولا قصد داره به هر شکلی که شده این فیلم رو توی تاریخ مشخص خودش اکران کنه و با اینکه الا سینماهای محدودی باز هستن وحتی با وجود باز بودن سینما امکانش هست که مردم توی خونه بمونن و فیلم با ضرر مواجه بشه اما گفته میشه طبق صحبت های وارنر ، سینما داران IMAX و کریستوفر نولان تنت توی تاریخ 27 تیر 1399 اکران میشه.

به گفته رابرت پتینسون این فیلم داستان بسیار سنگینی دارد و خودش که جزو بازیگران اصلی فیلم بوده به طور کامل فیلم رو درک نکرده باید برای فهم اون نسخه نهایی فیلم رو به صورت کامل ببینه و حتی ممکنه برای درک کامل فیلم یکبار دیدن هم کافی نباشه. در مورد روند ساخت فیلم به گفته پتینسون 500 نفر به عنوان تیم اصلی فعالیت داشتن که برای ظبط توی کشور های مختلف گاهی نیمی از اونها مجبور به مسافرت میشدن که همین باعث شده سکانس های فیلم به شدت بزرگ باشن که شاید هیچ فیلمی مثل اون توی سینما پیدا نشه.

فیلم تنت توی فضای کاملا خاصی ساخته شده و به شدت از داستان محافظت میشد تا لو نره رابرت پتینسون در این مورد گفته هیچکدو از عوامل سازنده فیلمنامه رو تا اخر نخونده و حتی اگه قرار بود اینکار رو بکنه باید توی تنهایی فیلمنامه رو میخوند.نکته جالب دیگه حرف های رابرت پتینسون در مورد نظرات طرفدار ها بود و تئوری هایی که اونها مطرح کردن به گفته اونتمام اونها اشتباه بوده و حتی سفر در زمان هم توی فیلم وجود نداره .

امیدواریم فیلم جدید کریستوفر نولان با مشکلات جدی بخاطر شیوع ویروس کرونا رو به رو نشه و مردم رو بتونه به سینماها برگردونه.


بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
پرضررترین فیلم های سال ۲۰۱۹
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC