Tenet

انفجار هواپیما در پشت صحنه TENET

فیلم جدید کریستوفر نولان از پر سروصدا ترین فیلم های حال حاضر سینما به حساب میاد بخصوص اینکه داریم به تاریخ اکرانش هم نزدیک میشیم. خود اکران فیلم هم از داغ ترین بحث های سینماست و اینطور که از اخبار پیداست قراره تنت رو توی همون تاریخ قبلی ببینیم. اما از تاریخ اکران که بگزیم جدیدا مجله  Total Film هم حرف هایی راجب این فیلم مورد انتظار داشته. در اینجا تصاویری که توتال فیلم از  TENET  منتشر کرده رو میتونید ببینید. اما جدا از تصاویر داستان جالبی رو هم راجب این فیلم منتشر کرد که نظر همه رو به خودش جلب کرده: انفجار هواپیما برای فیلم توست کریستوفر نولان.

همه با نوع کارگردانی کریستوفر نولان آشنا هستیم و میدونیم که تمام تلاش خودش رو برای ساخت یک فیلم خوب میکنه. اما معمولا برای ساخت صحنه های اکشن بزرگ مثل یک انفجار از جلوه های ویژه استفاده میشه یا از تکنیک های فیلم سازی دیگه مثل مینیاتور اما به نظر مثل اینکه نولان تصمیم دیگه ای گرفته و برای ساخت صحنه برخورد هواپیما از یک بویینگ 747 استفاده کرده. طبق خبر منتشر شده توسط  TOTAL FILM  نولا ابتدا قصد داشته که مثل همه از جلوه های ویژه استفاده کنه اما بعد از محاسبه هزینه این کار و بهتر شدن این صحنه فیلم تصمیم گرفته از هواپیمای واقعی استفاده کنه که این کار رو هم میکنه و نتیجه خوبی هم به همراه داشته. به لطف طراح تولید و مشاور جلوه های ویژه فیلم موفق به خلق یک صحنه سینمایی با هواپیمای واقعی شدن.

با توجه به اخبار اخیر راجب این فیلم و صحبت های رابرت پتینسون راجب داستان تنت انتظارات خیلی از فیلم بالا رفته و همه توقع دارن با این همه انرژی و هزینه صرف کردن برای فیلم شاهد یک شاهکار باشن. تا الا شاهد اعلام تاریخ جدیدی برای اکران فیلم نبودیم و همچنان قراره توی تاریخ ۲۷ تیر شاهد روی پرده رفتن اثر جدید کریستوفر نولان باشیم. امیدواریم شرایط برای اکران این فیلم مساعد باشه و بتونه به یکی از فیلم های موفق بعد از کرونا تبدیل بشه همچنین این فیلم نقش مهمی توی جدا کردن مردم از سرویس های استریم و برگردوندن اونها به سینما داره. پیشنهاد میکنم تا قبل اینکه فیلم رو ببینید از اسپویلر ها و حتی تئوری ها هم دوری کنید تا جذابیت کافی رو فیلم داشته باشه براتون چون با توجه به حرف های رابرت پتینسون داستان TENET  اهمیت بالایی داره هرچند شاید با یک بار دیدن هم نفهمیم چه اتفاقی افتاد.


نظرتون راجب این کار نولان چیه ؟


بخوانید:

تریلر جدید فیلم Tenet
اولین تیزر فیلم بتمن
نقد فیلم Sonic the hedgehog
زک اسنایدر از پوستر برنده رونمایی کرد
فروش ماسک بین به خاطر همه گیری کرونا