Margot Robbie

ارتباط فیلم بردز آف پری و سویساید اسکواد از زبان مارگو رابی

توی دنیای فیلم های دی سی همیشه نبود یک نظم و جهان مرتبط احساس میشد و تاحالا دفعه های مختلفی فیلم ها ریبوت شدن و هنوز هم کسی نمیدونه چی به چیه و چرا یک فرانچایز رو درست شروع نمیکنن تا به آخرش برسونن و هر فیلمی که ساخته میشه مثل جوکر گفته میشه که جدا از بقیه دنیای دیسی اصلیه و ربطی ندارن یا فیلم بعدی بتمن که هنوز معلوم نیست جزو کدوم دنیای دیسیه اما توی سریال های دی سی سعی کردن این نداشتن ارتباط بین فیلم وسریال ها رو یه جوری جبران کنن و گفتن هر کدوم از این ها روی یکی از زمین های دنیای دی سی اتفاق میوفته و این رو هم ملاقات دوتا فلش دنیای سینمایی دی سی و فلش سریال های شبکه CW نشون دادن. اما تقریبا باز هم لطفی نکرد.

یعنی با نشون دادن کارکتر های دنیای های مختلف کنار هم که نمیشه مخاطب رو راضی کرد که دنیای ما درست دست شکل گرفته و با برنامه ریزیه ، برای اینکار باید خط های زمانی منطقی وجود داشته باشه و اساس دنیای سینمایی درست چیده شده باشه که متاسفانه این اتفاق نیوفتاده . و امیدواریم که به زودی یک اتفاق خود توی این زمینه بیوفته تا طرفدارای دی سی هم از سردرگمی در بیان. 

moargot

مارگو رابی بازیگر نقش هارلی کوئین توی فیلم های suicide squad و birds of prey توی صحبت های اخیرش حرف هایی راجب اتفاقات این فیلم ها و خط زمانیشون زده . به گفته مارگو رابی اتفاقات فیلم پرندگان شکاری چند سال بعد از suicide squad جریان دارن و قسمت بعدی فیلم suicide squad که توسط جیمزگان در حال ساخته توی آینده خیلی دور تر از فیلم پرندگان شکاری اتفاق میوفته . اما با توجه به صحبت هایی که شده بود فیلم سویساید اسکواد جیمز گان قرار بود ریبوت باشه نه ادامه فیلم قبلی اما مثل اینکه قراره با بردز اف پری در ارتباط باشه و بعد از اون اتفاق بیوفته .


بخوانید:

بررسی حق مالکیت شخصیت های مارول و دنیای سونی

ویچر:۵ ویلن مارول که گرالت میتونه شکستشون بده

هرچیزی که درباره سریال ارباب حلقه ها میدانیم

داغ ترین کمیک های بتمن

فکت از گرین لنترن