قسمت جدید جنگ ستارگان معرفی میشود،کارگردان جدید اضافه شده

مدتی پیش بود که دیوید بنیاف و دی. بی. وایس کارگردان های سریال گیم آف ترونز اعلام کردند برای تمرکز بیشتر برای برروی قرارداد خود با نتفلیکس از پروژه ۳ گانه استاروارز جدا شده اند.حال اخبار جدیدی منتشر شده است.

حال طبق خبر جدید هالیوود ریپورتر کاتلین کندی مدیر لوکاس فیلم(سازنده فیلم های استاروارز) با کارگردان جدید پروژه استاروارز قراردادی امضا کرده ولی هنوز اطلاعات بیشتری منتشر نشده است.پیش بینی شده در ماه ژانویه ۲۰۲۰ (دی تا بهمن) از کارگردان و قسمت جدید استاروارز به صورت رسمی رونمایی شود.

اما نکته ای که تایید شده این است که این کارگردان قرار نیست رایان جانسون ،کارگردان و نویسنده فیلم star wars : the last jedi باشد.

مدتی می‌شود که پخش فصل اول سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز شده و توانسته نظر مثبت طرفداران دنیای جنگ ستارگان را نیز جلب کند و مشخص نیست که این سریال آیا می‌تواند نقشی در آینده این مجموعه داشته باشد یا فیلم‌های آن قرار است مسیر متفاوتی را دنبال کنند.

فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker قرار است در تاریخ ۲۰ دسامبر امسال (۲۹ آذر) اکران شود. همچنین سه فیلم بعدی جنگ ستارگان به‌ترتیب برای اکران در تاریخ ۱۶ دسامبر ۲۰۲۲ (۲۵ آذر ۱۴۰۱)، ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) و ۱۸ دسامبر ۲۰۲۶ (۲۷ آذر ۱۴۰۵) برنامه‌ریزی شده‌اند.

شما دنیای استاروارز رو دوست دارید؟

به نظر شما کدام کارگردان لایق حصور دراین پروژه است؟

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت