سریال استارگرل از دوشبکه پخش میشود

طبق گزارشی که سایت خبری دِدلاین منتشر کرده است، سریال Stargirl (استارگرل) علاوه‌بر پخش از شبکه دی سی یونیورس (DC Universe)، از شبکه The CW نیز روی آنتن خواهد رفت. شخصیت استارگرل با نام اصلی کورتنی الیزابت ویتمور، یکی از شخصیت‌های تقریباً جدید کمیک‌های دی‌سی است که برای اولین مرتبه در سال ۱۹۹۹ در کمیک Stars and S.T.R.I.P.E. #0 به‌طرفداران معرفی شد. خالق این شخصیت هم کسی نیست جز جف جانز، نویسندهٔ معروف دنیای کمیک‌بوک که در حال حاضر ریاست بخش خلاقیت دی‌سی کامیکس و همچنین ریاست دنیای سینمایی دی سی را بر عهده دارد. داستان این کمیک در مورد شخصیتی با نام کورتنی الیزابت ویتمور است که بعداً به استارگرل شهرت می‌یابد. وی دختربچه‌ای مشغول به تحصیل در سال دوم دبیرستان است که گروهی از قهرمانان جوان را دور هم جمع می‌کند تا بتوانند جلوی اعمال شرورانهٔ برخی شخصیت‌های شرور و منفی قدیمی را بگیرند.

سریال «استارگرل» علاوه‌بر پخش از شبکه The CW، در سرویس استریم این شبکه نیز وجود خواهد داشت و این موضوع برای بینندگانی که فرصت نمی‌کنند سریال را در ساعت پخش آن تماشا کنند، خبری خوب خواهد بود. البته هر قسمت از این سریال در ابتدا از شبکه دی سی یونیورس پخش خواهد شد و پیرو آن و یک روز بعد، در سرویس استریم The CW در دسترس مشترکان قرار خواهد گرفت.

stargirl actor in red carpet of stargirl

برک بسینجر، بازیگر کم سن‌وسال آمریکایی که با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی Bella and the Bulldogs (بلا و بولداگ‌ها) شبکه نیکلودئون (Nickelodeon) نامش بر سر زبان‌ها افتاد، ایفای نقش شخصیت استارگرل را در سریال جدید شبکه دی سی یونیورس بر عهده خواهد داشت. از دیگر مجموعه‌های تلویزیونی که برک بسینجر در آن‌ها حضور داشته و به‌ایفای نقش پرداخته است می‌توان به سریال The Haunted Hathaways، سریال The Goldbergs و سریال Liar, Liar, Vampire اشاره کرد. وی همچنین در سریال موزیکال و کمدی School of Rock شبکه نیکلودئون نیز نقش‌آفرینی کرده است.

سریال Stargirl برای پخش در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته شده است. 

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت