deadpool-mcu

راب لیفید: ددپول 3 در حال ساخت نیست!

فاکس با وجود اینکه فیلم های خیلی خوبی برای شخصیت های مارولی که در دست داشت نساخت اما چند اثر قابل توجه برای دنیای ابرقهرمانی به جا گذاشت مثل فیلم لوگان و ددپول. ددپول با اینکه فیلم های خیلی سطح بالایی نداشت اما توی کار خودش موفق بود و تونست شخصیت شوخ طبع ، پر حرف و سرگرم کننده ددپول رو از دنیای کمیک به دنیای سینما معرفی کنه و با بازی خوب رایان رینولدز مورد استقبال خیلی ها هم قرار گرفت اما قبل از اینکه ساخت قسمت سوم این مجموعه شروع بشه توافق بین دیزنی و فاکس قطعی شد که باعث شد رایت تمام شخصیت ها به مارول برگرده و این سوال که چه اتفاقی برای فیلم ها میوفته برای همه به وجود اومد.

اما خوشبختانه دیزنی خیلی سریع به این سوال جواب داد. تمام فیلم های مردان ایکس ریبوت میشه بجز سری ددپول. که خب بعد از این خبر رسمی تا الا هیچ خبری از ورود اونها به دنیای سینمایی مارول زده نشده جز چند مورد شایعه و تئوری های ورود شخصیت ها. با اینکه مارول تا الا از فیلم ها و سریال های زیادی برای فاز 4 و 5 خودش رونمایی کرده اما هیچکدوم به مردان ایکس و یا ددپول مربوط نمیشن. مردان ایکس یکی از محبوب ترین تیم های دنیای مارول هستن و شاید از اونجرز هم بیشتر طرفدار داشته باشن برای همین مخاطب ها انتظار دارن مارول تکلیف اونها رو مشخص کنه و حد اقل اعلام کنه تا چند سال دیگه شاهد ورود اونها به MCU  نیستیم.

بعد از این بی توجهی مارول به جهش یافته ها بخصوص ددپول راب لیفید خالق این شخصیت محبوب توی صحبت های خودش اعتراضی به مارول کرد و گفت فکر نمیکنم مارول استودیوز و کوین فایگی برنامه ای برای ساخت قسمت سوم ددپول داشته باشن چون اگه برای این کار برنامه ریزی کرده بودن تا الا شاهد خبر هایی از طرف اونها میبودیم. همچنین حرف هایی راجب فیلم های آینده مارول زد و گفت برای دیدن فیلم اترنالز هیجان دارد .

حرف های راب لیفید ممکنه تا حدی درست باشه و شاید هم در اشتباه باشه. الا شرایط سینما و تلویزیون بخاطر ویروس کرونا وضعیت عجیبی داره و مارول با توجه به تعداد زیاد پروژه ها احتما با مشکلاتی برای ساخت اونها مواجه شده و شاید حتی دیزنی با کمبود بودجه مواجه باشه و نتونه به این زودی فیلمی برای ددپول بسازه همچنین به گفته خود عوامل دیزنی هنوز پروژه های معرفی نشده زیادی وجود داره البته اونها سریال های دیزنی پلاس بودن ولی خب قطعا برای فاز پنجم مارول فیلم های بیشتری معرفی میشن و نکته دیگه راه ورود این شخصیت هاس از اونجایی که تا الا هیچ اشاره ای به جهش یافته ها توی دنیای مارول نشده باید به یک روش منطقی و درست اونها رو وارد داستان کنن که نیاز به برنامه ریزی طولانی داره و بهتره منتظر خبر های رسمی مارول بمونیم اما قطعا ددپول وارد دنیای سینمایی مارول میشه.


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE