Tarantino

10 فیلم برتر وسترن از نگاه تارانتینو

کوئنتین تارانتینو سازنده فیلم once upon a time in hollywood از برترین چهره های سینما که طرفدار و البته مخالف های زیادی هم داره . تارانتینو توی کارنامه هنری خودش آثار خوبی مثل kill bill رو داره که مورد توجه خیلی از مردم و منتقدا قرار گرفته . از افتخارات این کارگردان مشهور میشه به برنده شدن نخل طلایی بهترین کارگردان، هنرپیشه و همچنین برندهٔ جایزهٔ اسکار بهترین فیلمنامه‌نویس اشاره کرد .

تارانتینو در شروع کارش به عنوان یک فیلم ساز مستقل وارد این عرصه شد و فیلمی به نام سگ های انباری ساخت که به گفته مجله امپایر این فیلم ” خارق‌العاده‌ترین فیلم مستقل تمام اعصار ” است . یک نکته مهم در فیلمسازی تارنتینو زمان و دوره ای که فویلم توی اون ساخته شده و نکته دیگه زندگی خودش هست که تاثیر زیادی روی فیلمسازیش داشته .

با توجه به علاقه کوئنتین تارانتینو به سبک وسترن اون یک لیست 10 تایی از فیلم های مورد علاقه خودش توی این سبک رو منتشر کرده.


1- «گرند دوئل»
2- «جانگو»
3- «دد ریدس ای هورس»
4- «ماچین گان کیلرس»
5- «وان اید جکس»
6- «گرد سیلنس»
7- «ریو براوو»
8- «ناواجو جویی»
9- «روزی روزگاری در وست»
10- «خوب، بد ،زشت»


سبک وسترن از سبک هاییه که دیگه تقریبا از بین رفته و خیلی طرفداراش کم شدن اگه شما از اون کسایی هسترین که هنوز به این سبک فیلم های اکشن علاقه دارن و دوست دارن غرب وحشی رو ببینن این فیلم ها برای دیدن موارد خوبی هستن .


نظرتون راجب فیلم های تارانتینو چیه ؟


بخوانید:


۵ تا از غم انگیزترین مرگ های Avengers infinity war

معروف ترین وسایل نقلیه دنیای کمیک

۵ تا از بهترین کراس اوورهای سوپرمن

هرچه درباره سریال ارباب حلقه های میدانیم

۱۰تا از شرم آورترین کارهایی که تور تاحالا انجام داده است!!!