parasite

ترامپ به اسکار گرفتن پاراسایت اعتراض کرد

مراسم اسکار امسال یکی از جنجالی ترین مراسم های چند سال اخیر بود و مهمترین اتفاقش هم گرفتن جایزه بهترین فیلم سال توسط فیلم پاراسایت محصول کره جنوبی بود که باعث تعجب خیلی ها شد بعد از دریافت چند جایزه اسکار فیلم انگل در رکورد های گینس هم ثبت شد و باعث سروصدای زیادی شد همین معروف شدن در جهان فروش این فیلم رو بعد گذشت این همه مدت خیلی زیاد کرد و باعث سودآوری خوبی برای کره جنوبی شد . که میتونه راه رو برای ساخت فیلم های بیشتر باز کنه و از سالهای آینده شاهد محصولات بیشتری از این کشور باشیم .

golden globe 2020

حالا بعد از گذشت مدت کوتاهی از مراسم اسکار و تموم شدن فصل جوایز دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا توی صحبت های اخیرش از اکادمی اسکار بخاطر جایزه داد به فیلم انگل انتقاد کرد و گفت اینکه به یک فیلم از کره جنوبی جایزه بهترین فیلم داده بشه اشتباهه و ما با اونها مشکلات تجاری زیادی داریم  نباید به اونها این جایزه رو میدادید.

نکته جالب اینه که ترامپ راجب موضوع این فیم انتقاد کرده وگفته: اصلا پاراسایت در مورد چه موضوعی بود ؟ . اگه فیلم رو دیده باشید میدونید دقیقا راجب قشر ثروتمند جامعه و اختلاف هایی پولدار ها فقراست که شاید اعتراض به سرمایه دار ها بیشتر ترامپ ناراحت کرده تا گرفتن جایزه اسکار .

شما با اسکار گرفتن فیلم انگل موافق بودید یا مخالف؟


بخونید :

5 لحظه برتر لوکی در MCU
فیلم های پیش روی DC
5 سریال برتر کمیک بوکی نتفلیکس
BIRDS OF PREY بهترین نبرد دنیای سینمایی دیسی
برترین لایواکشن های دیزنی