nick fury

نیک فیوری به دیزنی پلاس می‌آید

مارول تا الان تمرکز اصلی خودش رو روی دنیای سینمایی گزاشته بود و با اینکه سریال های موفقی هم داشت اما اهمیت زیادی به اونها نمیداد تا اینکه سرویس استریم دیزنی با اسم دیزنی پلاس راه اندازی شد و بستر خوبی برای پخش سریال های مارولی فراهم شد، مدتی بعد از معرفی شدن این سرویس مارول استودیوز و کوین فایگی سریال های آینده خودشون رو که از این طریق پخش خواهند شد معرفی کردن که حتما اسم اونهارو شنیدید. دیزنی پلاس باعث شد چند شخصیت که مدتها منتظر بودیم وارد MCU بشن این فرصت رو پیدا کنن که با یک سریال اختصاصی معرفی بشن، مثل میس مارول، مون نایت، شی هالک و…

اما جدا از شخصیت های جدید بعضی افرادی که قبلا هم در دنیای سینمایی مارول حضور پیدا کرده بودن حالا در سریال خودشون میتونن بیشتر و بهتر دیده بشن تا پتانسیل اون شخصیت از دست نره، که از مهم ترین های این شخصیت ها میشه به لوکی و هاکای اشاره کرد البته فعلا اطلاعات زیادی از این دو سریال منتشر نشده و باید منتظر وانداویژن و فالکون و سرباز زمستان باشیم. با وجود اینکه مارول سریال ها و فیلم های بسیار زیادی برای فازهای بعدی خودش معرفی کرد اما به نظر میرسه همچنان از تمام پروژه ها پرده برداری نشده و باز هم شاهد معرفی فیلم و سریال خواهیم بود البته کوین فایگی قبلا به این موضوع اشاره کرده بود.

یکی از پروژه هایی که تا الان معرفی نشده بود و کسی انتظارش رو نداشت سریال اختصاصی نیک فیوریه. در این سریال هم خوشبختانه مثل بقیه سریال‌ها بازیگر قبلی این نقش یعنی ساموئل ال جکسون برای ایفای نقش خودش برمیگرده، ساخت این سریال برعهده کایل برداستریت هستش، و فعلا در همین حد از این سریال اطلاعات داریم و باید منتظر بمونیم تا اطلاعات بیشتری از طرف مارول منتشر بشه. 

شخصیت نیک فیوری حرف بسیار زیادی برای گفتن داره و میشه داستان‌های زیادی ازش نشون داد که تا به حال ندیدیم، این سریال ممکنه راجب گذشته نیک فیوری باشه از ابتدای کار شیلد و اینکه چطور اصلا وارد این زمینه شد، همچنین با توجه به اتفاقات آخر قسمت دوم فیلم اسپایدرمن در  MCU سوالات بزرگی برای همه ما پیش اومد که مهمترینش همکاری نیک فیوری با اسکرال ها بود و ممکنه در سریال اختصاصی اون به این مسئله پرداخته بشه اینکه در فضا مشغول انجام دادن چه کاری هستش.


نظرتون راجب سریال این شخصیت چیه؟ بنظرتون نیک فیوری به سریال نیاز داشت؟


بخوانید:
5 دلیل که دیسی بهترین قهرمان‌‎های نوجوان رو داره
5 دلیل که OLD MAN LOGAN بهترین ولورینه
جهش یافته‌های جدید VS انتقامجویان جوان
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
معرفی 5 کمیک برتر ورتیگو