10 سریال برتر نتفلیکس در سال 2019

بودجه ۱۷ میلیارد دلاری نتفلیکس در سال ۲۰۲۰!!!(افزایش ۲ میلیارد دلاری)

بیشتر از جمع سه کمپانی

کمپانی بزرگ نتفلیکس برای تولید محتوا (ساخت فیلم و سریال و مستند و…) در سال ۲۰۲۰ بودجه سرسام آور ۱۷ میلیارد دلار رو در نظر گرفته.این بودجه برای سال ۲۰۱۹ چیزی در درحدود ۱۵ میلیارد دلار بود که اون هم خودش از بالاترین بودجه های صنعت سینما بود و امسال نتفلیکس بازهم اون رو افزایش داده.همچنین BMO Capital Markets پیش بینی کرده که هزینه ساخت و تولید محتوا توسط نتفلیکس تا سال ۲۰۲۸ به عدد ۲۸ میلیارد دلار میرسد.

این بودجه نتفلیکس در حالیه که جمع بودجه سه سرویس استریم دیگه یعنی اپل تیوی پلاس،اچ.بی.او مکس و هولو ۵ میلیارد درلار برآورد شده.یکی از کارشناس های مالی ورایتی گفته که سرویس استریم نتفلیکس در سه ماهه آخر سال ۲۰۱۹ عملکرد بسیار خوبی داشته و سود بالایی به دست آورده که گزارش مالی این بازه به زودی توسط تنفلیکس منتشر میشود.

کمپانی نتفلیکس در سال ۲۰۱۹ به اوج خود رسید و به پربیننده ترین سرویس استریم جهان تبدیل شد.این سرویس در این سال فقط به استریم و اینترنت بسنده نکرد و به طور حرفه ای وارد سینما هم شد و آثار برجسته ای رو ساخت که تو جشنواره های مختلف هم حضور پیدا کردند.

از موفق ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ نتفلیکس میشه به مرد ایرلندی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، داستان ازدواج به کارگردانی نوح بامبچ و اسم من دالمایت است به کارگردانی کرگ برور اشاره کرد، که همه این فیلم ها در جشنواره های معتبر و مختلف حضور داشته اند و جوایز ارزنده‌ای هم کسب کرده اند.

اما موفق ترین زمینه و پولسازترین زمینه فعالیت نتفلیکس سریال های این شبکه هستند که پرطرفدارترین و مطرح ترین سریال های حال حاضر دنیا رو تشکیل میدن.از این سریال های محبوب میشه به Stranger things, the crown, you, black mirror, the witcher و تعداد زیادی سریال محبوب دیگه اشاره کرد.

نظر شما درباره شبکه نتفلیکس چیه؟به نظرتون این فرمانروایی نتفلیکس ادامه پیدا میکنه یا کوتاه مدته؟سرویس های استریم تازه تاسیس مثل اپل تیوی پلاس و اچ.بی.او مکس حریف نتفلیکس قدرتمند میشن؟؟؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه