بازیگر نقش MS.Marvel انتخاب شد؟!

بازیگر نقش MS.Marvel انتخاب شد؟!!!
بعد از پایان فاز ۳ مارول، خبرها و شایعات زیادی برای فاز چهارم دنیای سینمایی مارول منتشر شد. یکی از این خبرها که خیلی هم سروصدا کرد، حضور شخصیت میس مارول یا همون کامالا خان در فاز چهارم مارول بود.این شخصیت که یکی از قهرمان های مسلمان و شرقی مارول است که در بین کمیک خون ها طرفدارای زیادی داره.

مدتی پیش خبری مبنی بر فراخوان مارول برای تست بازیگری این نقش داد، که شرایط خاصی هم مد نظر داشت؛برای مثال سن بین ۱۸ تا ۲۵ سال، پوست سبزه، قد در حدود ۱۶۵ سانت و ظاهری شرقی.که با توجه به این فاکتورها بیشتر به یاد نژادهای هندی و حتی ایرانی میوفتیم و انتظار هم میره که بازیگر این نقش از همین کشورها باشد.

ms marvel

حالا بعد از گذشت مدتی از فراخوان مارول احتمالا این کمپانی بازیگر موردنظر خودش رو پیدا کرده و به زودی اون رو معرفی میکنه.

چیزی که معلومه اینه که این فرد، بازیگری معروف و شناخته شده نیست؛چون در این صورت خبرش تا الان پخش شده بود.منابع آگاه میگن که مارول با بازیگری آماتور به توافق رسیده و درحال آموزش و تربیت اون برای حضور در سطح بازیگرهای توچشمی مثل بازیگرهای سری فیلم های ماروله.هنوز دقیقا مشخص نیست که این بازیگر کیست و باید منتظر معرفی و رونمایی از این شخصیت باشیم.


به نظرشما این شخصیت میتونه موفق باشه؟؟؟؟


بخوانید:

باهوشترین قهرمان های دیسی
دشمنان ناشناخته تور
۵ ویلن مارول که دکتر منهتن نمیتونه شکستشون بده
۵ ویلن مارول که دکتر منهتن میتونه شکسشتون بده
برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ