درمان شدن همسر مستر فریز در سریال هارلی کویین

درمانی عاشقانه توسط پویزن آیوی

سریال هارلی کویین که یک سریال کاملا بی نقصه در یکی دیگه از اتفاقای بزرگش دست به درمان همسر مستر فریز توسط پویزن آیوی زد.

هشدار اگه میخاین سریال براتون اسپویل نشه بقیشو نخونید.

با شروع فصل 2 سریال هارلی کویین گاتهام کاملا به یک ویرانه تبدیل شده و خب چیزی که مشخصه اینکه با نبود بتمن و لیگ عدالت شهر به ابر شرور ها میرسه و خب سر هارلی تو این قضیه کلا میره چون اون با گروهی که متشکل از بین،دو چهره ، پنگوئن و مستر فریزه که بهش میگن بی عدالتی کاملا لج کرده و اونا هارلی به مدت 2 ماه تو یخ زندانی کرده بودن.

هارلی کویین تر هر قسمت از سریال حساب یکی از اعضای گروه رو کف دستشون میزاره ولی خب وقتی که نوبت به مستر فریز میرسه اوضاع یکم عوض میشه،مستر فریز همیشه تو کمیکا دنبال پیدا کردن راهی برای درمان همسرش بوده و خب تو این سریال هم قصد و هدفش همینه.

مستر فریز هارلی کویین و اعضای گروهشو زندانی میکنه و میخاست رو اونها آزمایش هایی رو برای درمان همسرش انجام بده اما هارلی کویین به اون پیشنهاد میده که آیوی میتونه همسرشو درمان کنه،مستر فریز قانع میشه و از اونها پذیرایی میکنه و داستان خودش و آشنایش با همسرش رو براشون تعریف میکنه چیزی که هارلی اصلا ازش خوشش نمیاد ، چون به اعتقاد اون عشق چیز مزخرفیه.

با کمک کلی فیس هارلی تفنگ مستر فریز رو ازش میگیره و باهاش همسر مستر فریز رو از یخ خارج میکنه و فکر میکنه که مستر فریز از عمد اینکارو کرده چون همسرش اونو دوست نداشته.همسر مستر فریز بعد از ازاد سازی از یخ حالش بد میشه و هارلی اشتباهشو میفهمه، بعدش به آیوی زنگ میزنه تا به کمکشون بیاد.

پویزن آیوی با کمک یکسری گیاه یک سرم میسازه تا همسر مستر فریز رو درمان کنه اما شرط درمان اون اینکه مستر فریز بمیره چون همسر مستر فریز از بیماری خونی کمیابی رنج میبرده و این سرم خون مستر فریز رو مثل نوع خون همسرش میکنه و میتونه باعث درمانش بشه.

در سکانسی عاشقانه مستر فریز جون خودش رو فدای عشقش میکنه و هارلی تازه میفهمه که عشق واقعیه چیه.


به نظر شما اتفاق شوکه کننده بعدی این سریال چی میتونه باشه؟


بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
5 سریال برتر ژانر نوجوان
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC