فن آرتی از کراس آور مایلز مورالز و نایت وینگ

یک طراح خلاق اقدام به کاری خلاقانه کرده و با ایجاد یک کراس آور بین دیسی و مارول مایلز مورالس و نایت وینگ رو در کنار هم در مقابل دشمناشون رسم کرده که میتونه فقط رویای طرفدار هارو بیشتر کنه.

مرد عنکبوتی و نایت وینگ هر کدام از یک دنیای کمیکی مختلف هستند،ولی در یک طراحی زیبا از طرفداران این دو کرکتر کنار هم در یک گروه به مصاف حریفان خود رفته اند.مایلز مورالس و دیک گریسون در کنار هم در حال مبازره هستند که طرفداران کمیک بوک میتونن تو خواب فقط شاهد این ماجرا باشن.

مایلز مورالس با اینکه در دنیا های دیگه حضور داشته تقریبا میونه ای خوبی داره ولی اینبار شاید یکم شرایط فرق کنه،حضور اون در فیلم جذاب Spider-Man: Into the Spider-Verse قطعا بهترین حضور یک شخصیت کمیک بوکی در دنیای سینما بوده است و به اعتقاد خیلی از افراد این فیلم بهترین فیلم کمیک بوکی است که تا کنون منتشر شده است.ولی از آن طرف دیک گریسون که سالهاست جزو بت فمیلی بوده و پایه خیلی از کمیک های بتمن بوده است.

قطعا نایت وینگ و مایلز مورالس میتونن باهم یکی از تیم ها باشن مایلز میتونه رو هوا نفس دشمناشون رو بگیره و نایت وینگ میتونه رو زمین بمونه و دهن خلافکارو رو سرویس کنه.با این که هرگز نمیتونیم همچین چیزی رو شاهد باشیم ولی تصورشم لذت بخشه.


بخوانید:
چگونه خواندن کمیک های مارول را شروع کنیم
تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی
۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید
۱۰ مبارز برتر دنیای مارول
معرفی 5 کمیک ترسناک