may_free_marvel_unlimited_comics_0

برترین عناوین Marvel Unlimited در سال 2020 اعلام شدند

سرویس آنلاین کمیک‌های مارول یعنی Marvel Unlimited با انتشار ویدئویی کوتاه، آماری را از کمیک‌های این شرکت محبوب در سال 2020 منتشر کرد.

Marvel Unlimited در حساب رسمی توئیتر خودش ویدئویی رو برای کاربرانش منتشر کرد که در اون نشون میداد این سرویس اشتراک کمیک‌های دیجیتال در سالی که گذشت چه عملکردی داشته که برای طرفداران مارول خیلی جالب بود. در این ویدئو اطلاعاتی مثل پربازدیدترین ایونت، شخصیت و کمیک اعلام شد. همونطور که دیگه حتما تا الان متوجه همه متوجه شدیم در سال 2020 پلتفرم‌های دیجیتالی رشد بسیار زیادی داشتن و دلیل اصلی اون هم شیوع ویروس کرونا بود که مردم رو در خونه نگه داشت و خب دنیای کمیک هم از این قاعده مستثنا نبوده. به دلیل همین اتفاقات آمار این سرویس‌ها اهمیت زیادی پیدا میکنه چون حالا بخش زیادی از طرفدارها رو به خودشون اختصاص دادن.

به طور کلی در سال 2020 بیش از 18.7 میلیون کمیک در Marvel Unlimited خوانده شده که در مجموع بیش از 230 میلیون دقیقه صرف این کار شده. این آمار نسبت به گذشته بسیار بیشتره. اما بریم سراغ برترین‌های مارول در این سال.

جنگ قلمروها

برترین شخصیت مارول همونطور که انتظار میرفت کسی نبوده جز پیتر پارکر (Amazing Spider-Man). با توجه به شهرت و محبوبیت اسپایدرمن طبیعیه که بیشترین کمیک‌های خوانده شده به اون اختصاص داشته باشه.

عنوان برترین تیم مارول در سال 2020 به مردان ایکس تعلق پیدا کرده. دلیل این اتفاق هم مشخصا نویسندگی جاناتان هیکمن بوده که دنیای جدید و جذابی رو برای جهش یافته‌ها خلق کرد و امسال رو برای طرفداران X-Men تبدیل به یکی از بهترین سال‌ها کرد. همچنین مردان ایکس ایونت بزرگ “X of Swords” رو داشتن که البته پربازدیدترین ایونت مارول در این سال نبوده.

برترین ایونت و کراس‌اوور مارول در این سال  چیزی نبوده جز War of the Realms. این رویداد که به دست جیسون آرون نوشته شد تمام قهرمان‌های مارول رو در برابر ملکیث و ارتش بسیار بزرگش قرار میده. در مرکز این ایونت ثور به عنوان شخصیت کلیدی حضور داشت و میشه گفت با اینکه انتقادات زیادی به این رویداد شده اما از نظر اکشن با رویداد خوبی روبه‌رو بودیم. برای دانلود این این کمیک اینجا کلیک کنید.

و در آخر هم به عنوان یک تک شماره که از بسیار پربازدید بوده کمیک Avengers #1 اعلام شد. این کمیک شروع کننده سری جدید انتقامجویان بود که همچنان هم ادامه داره.

Marvel Unlimited در کل 28000 کمیک رو در خودش جای داده و به کاربران این اجازه رو میده که به این کمیک‌ها و عناوین جدیدی که منتشر میشن دسترسی داشته باشن. و با توجه به این امار احتمالا در آینده کمیک‌های دیجیتال بیشتر مورد توجه مارول و دیسی قرار بگیرن. و سری‌هایی که فقط روی پلتفرم‌های خودشون پخش میشه رو بیشتر ببینیم.


برترین عناوین مارول در سال 2020 به نظر شما چی بود؟


بخوانید :

معرفی و بررسی شخصیت اسپاون (SPAWN)
۲۰ پادشاه قدرتمند دنیای مارول
۱۰ چیزی که درباره بلک نوآر نمیدانستید!!!
5 دلیل که ثور دشمن اصلی تانوس بود
نقد کمیک کاپیتان مارول : آخرین انتقام جو


guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
Mahdiar@venom

صد در صد ونوم و طبق شنیده ها مردان ایکس، البته 6 شماره اول مردان ایکس رو خوندم که عالیه
جنگ قلمرو ها هم اصلا حال نکردم خیلی خر تو خر بود، داستانشم درست حسابی حالیم نشد

adam warlock

اره منم از جنگ قلمروها خوشم نیومد ولی ایکس من واقعا عالی بود ونوم هم با ۱۰ شماره اول خیلی حال کردم بقیش هم خوب بود

ثور لاور

داداش بخاطر این متوجه نشدی چون تای این هاش رو نخوندی در کل کمیک خوبی بود.
من تا الان فکر میکردم جنگ قلمروها واسه سال ۲۰۱۸ است😑

Adam warlock

کاش میشد که کامیکان کمیک های ایکس من که جاناتان هیکمن نویسندگی می کنه رو ترجمه کنه خیلی کمیک های خوبی هستند

Last edited 2 سال گذشته by Adam warlock
MASTERYOU

خیلی زیادن.خیلی. این مجموعه با house of x powers of x شروع میشه.
بعدم باید همه تای این ها رو بخونید تا داستان رو متوجه بشید.تای این هایی مثل Marauders یا S.W.O.R.D یا X FORCE یا X FACTOR و غیره. داستانشون پیوسته است.باید همه رو به ترتیب بخونید.

Adam warlock

بله دو تای اول رو شروع کردم به خواندن ممنون

MASTERYOU

من خودم می خونم همه شونو.خیلی قشنگه.
هم طراحی خیلی خوبی داره.هم داستان قشنگ و جالبی داره.sword of x هم خیلی جالب بود.
به نظرم اون توضیحاتی که وسط کمیک میدن مثلا حروف الفبای کراکوا به انگیلیسی خیلی خاص و متفاوت می کنه اون مجموعه رو در کل.منظورم از مجموعه همه کمیک های فرعی و اصلی در حال حاضر ایکسمنه.من که دوست داشتم.
خلاصه خیلی مجموعه جالبی دارن.
اسپویل:
همین که جهش یافته ها سرزمین اختصاصی خودشون رو دارن واسه من حداقل خیلی خوبه.