james gunnn
LOS ANGELES, CA - OCTOBER 10: Director James Gunn attends the world premiere of Disney and Marvel's 'Thor: Ragnarok' at El Capitan Theatre on October 10, 2017 in Los Angeles, California. (Photo by Barry King/Getty Images)

جیمزگان:احتمال ساخت فیلم مشترک مارول و دیسی وجود دارد!!!

جیمزگان کارگردان نام آشنا و محبوب دنیای کمیک بوکی ها که با سری فیلم های محافظان کهکشان اسم خودشو سر زبون ها انداخت و بین طرفدارای مارول خیلی محبوب شد،و یکی از معدود کارگردان هایی که با هردو کمپانی مارول و دیسی همکاری کرده است.

جیمز گان که در حال حاضر بر سر پروژه جوخه انتخار ۲(suicide squad 2) برای کمپانی دیسی بوده و از طرفی قرار شده برای قسمت بعدی محافظان کهکشان هم به مارول برگرده.

از همین رو جیمز با هردوکمپانی کارمیکنه و از اطلاعات و برنامه کاری اونها خبر داره.

جیمز در مصاحبه ای اعلام کرده که احتمال ساخت مشترک فیلم بین مارول و دیسی ممکن است و درآینده ممکن است شاهد چنین فیلم هایی یا به صورت کراس اوور و یا به صورت دنیای مشترک باشیم.

همانطور که احتمالا میدانید در کمیک هاهم مارول و دیسی بارها و بارها کراس اوور داشته اند و جهان های یکدیگر را یا به هم وصل کرده و یا با هم ادغام کرده اند.

در این کراس اوورها اتفاقات جالبی هم افتاده برای مثال نبرد بین سوپرمن و تور و یا ازدواج قهرمان های مختلف از دو دنیا.

ساخت چنین فیلمی قطعا هیجان انگیز بوده و میتواند طرفدارای زیادی رو به سینماها بکشونه و شاهد برابری و یا همکاری قهرمان ها باهم باشیم.اما باید دید مدیران این کمپانی ها و عوامل دست اندرکار مارول و دیسی راضی به انجام چنین کاری خواهند شد و یا نه.

باید مدتی صبر کرد و دید در آینده برنامه چیست و آیا شاهد چنین فیلم هایی خواهیم بود.


شما دوست دارین که این همکاری اتفاق بیوفته یا نه؟

اگه جوابتون بله است دوست دارین کدوم قهرمان ها و یا تیم ها در این فیلم حضور داشته باشن؟

نظراتتونو با ما به اشتراک بزارین.


بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت