marvel

کوین فایگی در کامیک کان برزیل حضور خواهد داشت

در روز های آینده نمایشگاه کامیک کان برزیل شروع خواهد شد و خبر خوب برای مارول فن ها این است که کوین فایگی رئیس مارول استودیو در آن حضور دارد .
 Omelette که خبر حضور مارول در کامیک کان برزیل را منتشر کرد گفته است که کوین فایگی قرار است در این نمایشگاه خبر هایی تازه درمورد پروژه های آینده مارول منتشر کند .مارول مانند جشنواره های قبلی پنل اختصصاصی دارد که هفته دیگدر در تاریخ شنبه ۱۶ آذر برگزار خواهد شد .با اینکه اخبار کمی در اینباره منتشر شده است اما بسیاری انتظار معرفی فیلم و سریالی های جدید از مارول را دارند.

she hulk

احتمال اینکه مارول فیلم یا سریال جدیدی را معرفی کند بسیار کم است زیرا مدت زیاد از معرفی سریال های دیزنی پلاس مانند : شی هالک ، مون نایت ، لوکی ، فالکون و وینترسولجر و … نگذشته است و احتمال اینکه خبر هایی از پروژه های سینمایی مارول مانند بلک ویدو که نزدیک ترین فیلم مارول به اکران است منتشر شود زیاد است حتی خبری مبنی بر پخش تریلر این فیلم قبل از پنل مارول پخش شده است . همچنین پخش اخبار در مورد فیلم هایDoctor Strange in the Multiverse of Madness ، Thor: Love and Thunder ، Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings در کامیک کان برزیل دور از ذهن نیست .


بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت