justice league

پخش نسخه اسنایدرکات جاستیس لیگ از HBO MAX!!!

دروغی دوست داشتنی

روز گذشته اکانتی تقلبی در توییتر به دروغ خبر انتشار نسخه اسنایدرکات جاستیس لیگ منتشر کرد

فیلم جاستیس لیگ یکی از بدترین فیلم های دنیای سینمایی دیسی و دنیای فیلم های کمیک بوکی بوده که با داستان بد و جلوه های ویژه نسبتا ضعیف و….. اصلا نتونست موفق بشه و ضرر بزرگی هم به وارنر وارد کرد.درحین ساخت این فیلم که بر عهده زک اسنایدر کارگردان با سابقه دنیای دیسی بوده خبرهایی منتشر شد که این فیلم به دستور مدیران وارنر ریشات خواهد شد و فیلمی متفاوت ارائه میشود.

بعد از ریشات و شکست فیلم اعلام شد که نسخه ساخته شده توسط زک اسنایدر حدودا ۳ ساعت بوده و بعد از ریشات های انجام شده کم شده، بعد از شکست فیلم هم که داستان ها به گردن زک اسنایدر افتاد، زک اسنایدر تصمیم گرفت که نسخه اصلی ساخته شده خودش رو به مردم نشون بده و به همین دلیل عکس ها و صحنه هایی از این فیلم رو منتشر کرد که نشون میداد شخصیت های بیشتری از جاستیس لیگ توی این فیلم حضور داشته اند، مثل گرین لنترن، مارشن من هانتر، کاپتان اتم و البته اصلی ترین نکته فیلم اینکه ویلن داستان دارکساید بوده، یکی از اصلی ترین مشکلات فیلم هم ویلن ضعیف و بدون عمق فیلم یعنی استپان ولف بود که ظاهرا در نسخه اصلی فیلم که دارکساید بوده این مشکل نبوده.

زک اسنایدر که قبلا خودش رو با فیلم هایی مثل واچمن و برگشته از مرگ ثابت کرده بود دوباره نظرات رو به طرف خودش برگردوند و از همون زمان کمپینی به راه افتاده تا وارنر نسخه اسنایدرکات این فیلم رو منتشر کنه و با هشتگ #releasesnydercut این کمپین پیش میرفته.و حالا اخیرا با انتشار تصاویر بیشتر توسط زک اسنایدر و خبر راه اندازی HBO MAX احتمال پخش این فیلم بیشتر شده.

تعدادی از افراد هم از همین موضوع سواستفاده کرده اند و کارهایی رو انجام داده اند که پسندیده نبوده و نیست.روزی گذشته در روز اول آوریل کاربری در توییتر با اکانتی شبیه به اکانت رسمی HBO MAX اما فیک اعلام کرده بود که این نسخه به زودی منتشر میشود.

احتمالا تعدادی از همون اول متوجه شدن که این پوستر رسمی نیست و پوستری هست که توسط باس لاجیک یکی از طراح ها و ادیتورهای معروف طراحی شده و به همین دلیل پوستر واقعی نیست و حتی تعدادی هم قطعا تشخیص دادن که این حساب فیک بوده و حتی تایید شده هم نیست.

اما به صورت کلی این خبر در سطح توییتر حسابی منتشر شده و خبر ساز شده و برای مدتی افراد خوشحال شده اند اما نمیدونستن که این خبر دروغ اول آوریل بوده و اصلا صحت نداشته.

شما هم منتظر این نسخه از فیلم جاستیس لیگ هستین؟؟؟


بخوانید:

۱۰ فکت عجیب از دنیای دیسی که نمیدانستید!!!

نقد فیلم بلادشات

۵۰۰ ساعت فیلم و سریال رایگان توسط HBO

تاثیرگذارترین رویدادهای دیسی

نقد فصل دوم سریال Altered Carbon


instagram
COMICON-SHOP