jl-snyder-cut

جاستیس لیگ : بالاخره اسنایدرکات!!!

فیلم یا سریال؟؟؟

فیلم جاستیس لیگ یکی از بدترین فیلم ها و شکست های بزرگ دنیای دیسی و وارنر بود که در ابتدا وظیفه ساخت اون برعهده زک اسنایدر بود اما بعد از به پایان رسیدن تقریبی این فیلم مدیران وارنر تصمیم گرفتند که این فیلم توسط جاس ویدون دوباره بازنگری و ساخته بشه و نسخه ساخته شده توسط زک اسنایدر به دلایل نامعلومی اکران نشه.

بعد از اکران و شکست این فیلم و حجوم هوادارها به وارنر و زک اسنایدر و جاس ویدون، زک اسنایدر شروع از صحبت کردن درباره نسخه ای که خود وی ساخته بود کرد، زک اسنایدر هم که با فیلم های موفق قبلی مثل فیلم واچمن و حضور در کارگردانی و نویسندگی خیلی از فیلم های دنیای دیسی حضور داشته و توسط طرفدارها قبول شده و مورد اعتماد است این نسخه که توسط خود وی ساخته شده رو سر زبان ها انداخت که زمانی نزدیک به ۳ ساعت و ۴۰ دقیقه دارد و شخصیت های خیلی بیشتری مثل گرین لنترن، مارشن من هانتر و از همه مهم تر دارکساید در اون حضور دارن.به همین دلیل هم بود که از همان زمان تابحال کمپین ها و جمع آوری امضاهای متعددی برای اکران این فیلم راه اندازی شده که متاسفانه هیچکس پاسخگو نبود.

اما بعد از مدت ها تلاش خود زک اسنایدر و طرفدارها و….. چند روز پیش خبرهایی مبنی بر موافقت مدیران وارنر برای پخش این نسخه منتشر شد که دوباره همه طرفدارها خوشحال شدند.در ادامه این خبرها اومد که مدیران وارنر با بودجه ۲۰ میلیون دلاری برای تکمیل کردن جلوه های ویژه فیلم و نیازات دیگر فیلم موافقت کرده اند و این بودجه در اختیار زک اسنایدر قرار گرفته است.

در کنار اینها شایعاتی هم منتشر شد مبنی بر اینکه مدیران HBO به دلیل طولانی بودن این فیلم از زک اسنایدر درخواست کرده اند که این فیلم رو تبدیل به مینی سریالی بکند، اما ظاهرا شایعه ای بیشتر نبوده.

امروز هم زک اسنایدر در پلتفرم مورد علاقه خود یعنی شبکه اجتماعی Vero میتینگ آنلاینی داشت تا دربار یکسری چیزها با طرفدارهای خود صحبت کند اما قبلا اعلام نشده بود که این لایو درباره چه چیزی هست و قراره درباره چی صحبت بشه اما با توجه به اخبار هفته گذشته مورد انتظار ترین بحث این لایو جاستیس لیگ نسخه زک اسنایدر بود.

بالاخره بعد از حدود ۳ سال از جنجال ها و کمپین ها و ….. قرار شد نسخه زک اسنایدر جاستیس لیگ از سرویس استریم HBO Max منتشر شود و طرفدارهای دنیای دیسی و زک اسنایدر به یکی از بزرگترین خواسته های خود از دنیای سینمایی دیسی برسند.

از پوسترهای رسمی این فیلم هم رونمایی شد و فیلم به صورت رسمی رونمایی شده و برای پخش در سرویس استریم HBO Max آماده میشود.اما خبری که مقداری برای طرفدارها اذیت کننده بود اکران این فیلم در سال ۲۰۲۱ بود و این یعنی اینکه طرفدارها بعد از سه سال صبر و تلاش یکسال دیگه هم باید برای دیدن این فیلم حماسه ای صبرکنند و هنوز به تئوری های خود اضافه کنند.زک اسنایدر احتمالا قصد داره تا صحنه های جدیدی هم ضبط و اضافه کنه و اینطوری ممکنه که زمان فیلم تا حدود ۴ ساعت افزایش پیدا کنه.

مدیران وارنر و دیسی چیز بیشتری اعلام نکرده اند که آیا احتمال دارد وقایع این فیلم رو وارد دنیای سینمایی دیسی بکنند یا نه که این احتمال خیلی خیلی کم هست چون دنیای سینمایی دیسی رو به جلو در مسیر دیگه ای حرکت کرده است و تاثیر دادن وقایع این فیلم در این دنیا عملا ممکن نیست و این فیلم تنها به عنوان فیلمی مستقل و بدون تاثیرگذاری بر روی این دنیا از سرویس استریم HBO Max منتشر میشود.

این عمل برای عضو گیری و تبلیغ سرویس HBO Max که قرار است به زودی فعالیت خود را آغاز کند هم بسیار مثبت است و تنها با همین فیلم میتواند میلیون ها عضو از سراسر دنیا برای خودش جمع آوری کند.

در زیر پوسترهای رسمی رونمایی شده برای این فیلم رو مشاهده میکنید


بخوانید:

۵ چیز در استارلورد که MCU تغییر داد

۵ کمیکی که باید تو فاز ۵ مارول استفاده بشه

۵ سریال برتر ژانر نوجوان

گوست رایدر به MCU میآید؟

۵ سریال برتر اقتباس شده از کتاب


guest
11 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
batman3000

ببخشید بعد از پخش این فیلم میشه اون رو از سایت های مختلف دانلود کرد یا اصلا ایران دوبله اش میکنه؟

امیر ابراهیمی

بله بعد انتشار برای دانلود در دسترس قرار میگیره

yasin

واقعا وارنر حقشه این بلا ها سرش بیاد!!اول خب بدون مقدمه کافی رفت سراغ لیگ عدالت و من شنیدم وارنر خودش اسنایدر رو انداخته بیرون مرگ دخترشو بهنونه کردن!!به نظر من این لیگ عدالت افتضاح بزرگتریه چون شخصیت های بیشتری داره و بدون آشنایی با آنها میبینیمشون!!

ARIA SAFARI

میخوان با لیگ عدالت برن سراغ فلش پوینت واسه همین زود دادنش بیرون

Doctor Amir

این فیلم مطمئنا از نسخه ی نسخ اولش بهتر می شه ولی یه چیزی این پوستر ها هیچ کدوم جدید نیستن همه شونو قبلاً من دیدم

امیر ابراهیمی

اره تا اینجا که بیشتر جنبه تبلیغاتی داشت تا معرفی

abedi

خیلی خوبه که قرار یک فیلم دیگه بیاد البته خیلی باید صبر کنیم و خدا کنه اسنایدر گند نزنه

ثور لاور

من میگم میزنه

Zatanna

خیلی طولانی شد وگرنه هم موسیقی و هم اضافه کردن شخصیت های جدید خدایی خیلی قشنگ ترش کرد ولی حیف طولانی بودنش کار رو خراب کرد

امیرعلی

این اسنایدر هم مارو کشت با این نسخه من مطمئنم بازم گند میزنه کلا سطحش تو همین حد هست و وارنر اشتباه کرد از اول این مرد استخدام کرد.

ثور لاور

یه سوال این کامنت چرا انقدر دیس داره؟؟؟؟!!!
من دیگه رد دادم