mark ruffalo vs hulk

حرف های مارک رافالو راجب هالک و سریال اختصاصیش

مارک رافالو بازیگر نقش هالک اخیراَ صحبت هایی راجب دنیای سینمایی مارول داشته و توی حرف های خودش به این سوال بزرگ طرفدارا که آیا هالک توی سریال دیزنی پلاسی شی هالک حضور داره ؟ هم جواب داد و گفت که بله اخیرا با مارول مذاکراتی راجب حضورش توی این سریال داشته اما تایید نکرد که مذاکراتشون به کجا رسیده و آیا قطعا حضور داره یا نه . باید منتظر باشیم تا خود مارول یا بعدا مارک رسما اعلام کنه که دوباره کجا قراره هالک رو ببینیم .

مارک رافالو در ادامه صحبت هاش راجب MCU گفت بهترین فیلم مارول از نظر حضور نقش هالک که توش بازی کردم ثور رگناروک بوده . این حرف مارک رافالو طبعیه چون بین فیلم هایی که اون توش نقش هالک رو بازی کرده  ثور : رگناروک بیشتر از همه به هالک فرصت نشون دادن خودش رو داد  و درسته که هالک توی فیلم های اونجرز هم نقش زیادی داشته اما بخاطر زیاد بودن کارکتر ها و نداشتن فیلم سولو اونقدر که لایقش بوده به چشم نیومده .

حضور بروس بنر در سریال شی هالک

همچنین مارک رافالو یک خبر خیلی خوب دیگه هم به طرفدار های این شخصیت داد و گفت که احتمال اینکه مارول یک سریال اختصاصی برای شخصیت هالک بسازه وجود داره چون یونیورسال فقط رایت سینمایی شخصیت هالک رو داره یعنی مارول تو ساخت سریال از اون شخصیت ها آزاده . که این حرف خیلی امیدوار کنندس و ممکنه بالاخره یک اقتباس کامل از کمیک های جذاب هالک مثل “جنگ جهانی هالک” ببینیم . احتمال ساخت این سریال با افتتاح سرویس استریم دیزنی پلاس وجود داره چون هم بودجه کافی و هم بیننده کافی برای این کار رو داره .

و مارک حرفی که قبلا زده بود رو هم تکرار کرد ، اون قبلا گفته بود که دوست داره یک فیلم هالک علیه ولورین ساخته ساخته بشه و حالا هم توی صحبت های جدیدش گفت اگه فیم یا سریالی از شخصیت هالک ساخته بشه دوست دارم ولورین هم توی اون حضور داشته باشه . ما هم انتظار داریم حرف های مارک رافالو به حقیقت تبدیل بشه و شاهد یک اثر خوب با حضور هالک وولورین دو دشمن قدیمی دنیای کمیک باشیم .


نظرتون راجب صحبت های اخیر مارک رافالو چیه ؟


بخوانید :

۱۰ نکته درباره شی هالک که نمیدانستید
۱۰ مبارز برتر دنیای مارول
معرفی 5 کمیک ترسناک
5 ورژن خطرناک از هالک
تمام کمیک های رویداد جنگ قلمروها