hobbs-shaw

ادامه Hobbs & Shaw ساخته می شود

دواین جانسون (راک) تایید کرد که دنباله  فیلم هابز و شاو که اسپین اف مجموعه سریع و خشن بود شروع شده و در دست ساخت است .

در حالیکه به خاطر ویروس کرونا دائما در حال شنیدن اخبار کنسل شدن تولید و عقب افتادن اکران هستیم این بار این خبر اعلام شد که ساخت دنباله ای برای فیلم هابز اند شاو شروع شده است . ممکن است قسمت بعدی که از بخش اصلی این فرانچایز است بخاطر ویروس کرونا عقب بیوفتد ولی به گفته دواین جانسون ادامه فیلمی که سال 2019 به نام Fast & Furious Presents: Hobbs & Shaw اکران شد ساخته می شود .راک این حرف را در پرسش و پاسخ اینستاگرامش گفت :

ما درحال توسعه فیلم بعدی هابز و شاو هستیم و من برای این خیلی هیجان زده ام . ما همین حالا باید یک تیم خلاق پیدا کنیم و مسیر ساخت رو طی کنیم .

قسمت اول فیلم هابز و شاو فروش نسبتا خوبی داشت با اینکه استقبال مردم از این فیل نسبت به قسمت 8 و 7 سریع و خشن کمتر بود اما هابز اند شاو تونست توی باکس افیس جهانی 759.06 فروش داشته باشه . این فیلم یک مشکل بزرگ داشت که باعث شد انتقاد های خیلی زیادی دریافت کنه اون هم بیش از حد تخیلی شدن فیلم بود درسته که فرانچایز سریع و خشن به این موضوع معروفه و توی هر قسمت که اکران میشه مردم منتظرن ببین این بار قراره چه کار دور از ذهنی رو شخصیت ها انجام بدن اما توی فیلم هابز اند شاو مخاطب ها واقعا عصبانی شدن و اعتراضات زیادی کردند به گفته برخی ها انجام این کار ها توهین به شعور مخاطبه و امیدواریم که توی فیلم های بعدی این مشکلات رفع بشه و به نظر مخاطب ها احتارم بزارن . 

تا الا فقط این خبر از طرف راک منتشر شده و هیچ جایی به طور رسمی تایید نشده اما به هر حال یکی از اعضای فیلم این خبر رو داده پس حتما قراره ساخته بشه و باید منتظر اخبار بیشتری در مورد این فیلم بمونیم 


شما با ساخت قسمت دوم این فیلم موافقید ؟


بخوانید :

5 سریال علمی تخیلی مناسب قرنطینه

بررسی بتموبیل جدید

10 فیلم برتر تاد فلیپس

5 انیمیشن برتر بزرگسال

نقد فصل دوم سریال ALTERED CARBON