Heroes Reborn

مارول از ایونت Heroes Reborn برای سال 2021 پرده برداشت

با شروع سال 2021 انتظار داریم مارول و دی‌سی مثل سالهای قبل رویدادهای خودشون رو معرفی کنن، البته هر دوی این کمپانی‌های بزرگ در حال حاضر ایونت‌هایی دارن که در حال انتشار هستن اما خب وقتش بود که از برنامه‌های آینده دنیای کمیک هم با خبر بشیم و ببینیم چه اتفاقاتی پیش روی قهرمان‌ها قرار داره. مارول طبق روال سابق خودش با انتشار یک تصویر ساده که شامل تیتر یا یک جمله میشه از رویداد بعدی خودش رونمایی کرد. اگه معرفی  ایونت پادشاه سیاه‌پوش رو یادتون باشه، مارول عکسی رو منتشر کرد که در اون جمله “Knull is coming” به چشم میخورد و حالا در تصویر ایونت جدید میبینیم که گفته شده “؟whatever happened to Earth’s Mightiest Heroes”.

خب طبق معمول تمام معرفی ایونت جدید به همین جمله ختم میشه و باید تا انتشار اطلاعات بیشتر ، از اطلاعات موجود پیشبینی کنیم چه چیزی در انتظار دنیای ماروله. همونطور که میبنید عنوان این رویداد Heroes Reborn هستش که یکی از کراس اوورهای بزرگ مارول بوده. این رویداد بین سالهای 1996 تا 1997 منتشر شد که شخصیت‌های محوری و اصلی اون انتقام‌جویان، 4 شگفت انگیز، دکتر دوم بودن و هالک بودن. این رویداد به دست دو هنرمند معروف دنیای کمیک یعنی جیم لی و راب لیفید خلق میشد و میدونیم که هر دوی اونها این کمپانی رو ترک کردن. 

مارول در طول این رویداد که در اواخر دهه 90 منتشر میشد کمیک‌های اونجرز، 4 شگفت انگیز، آیرون من و کاپیتان آمریکا رو دوباره راه‌اندازی کرد، و حالا با توجه به انتشار این تصویر  و عنوان اون، این احتمال میره که مارول قصد داره بعضی ‌شخصیت‌های خودش رو relaunch کنه. همونطور که از اسم ایونت یعنی تولد دوباره قهرمانان مشخصه، میشه احتمال ایجاد تحولات بزرگ در بعضی قهرمان‌هارو بالا دونست. داستان رویداد قدیمی با انتقامجویان، چهار شگفت انگیز و دکتر دوم شروع میشه که در حال جنگ با Onslaught هستن، اما حقیقت اینه که اونها به دست فرانکلین ریچاردز که نقش بسیار مهمی هم داره به یک دنیای دیگه فرستاده شدن. 

در زمان انتشار، این ایونت فروش خوبی داشت اما به دلیل تغییراتی که در شخصیت‌های محبوب ایجاد کردن چندان مورد قبول طرفداران کمیک قرار نگرفت و بحث‌های زیادی راجب اون شده. اما هنوز نمیدونیم که در رویداد سال 2021 هم همین اتفاق خواهد افتاد یا نه برای همین بهتره تا انتشار اخبار رسمی از سوی مارول منتظر بمونیم.

“چه اتفاقی برای قدرتمندترین قهرمانان زمین افتاده است؟”


نظر شما راجب معرفی این رویداد چیه؟


بخوانید:

قویترین خدایان جدید دنیای دیسی
5 برتری مارول در بخش قهرمان های نوجوان
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته


guest
24 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
behrad spidey

سلام این ایونت ترجمه میشه ؟؟؟

alireza

سلام این ایونت بعد کینگ این بلکه؟

Last edited 2 سال گذشته by alireza
behrad

اره

پرهام

سلام من میخوام کمیک خوندن رو شروع کنم میشه یکم راهنماییم کنید که از کجا شروع کنم؟
من فیلم های مارول رو دیدم و میخوام کمیک های مارول رو بخونم

ثور لاور

دوست عزیز طرفدار کدوم قهرمان ها هستید؟
اگه بگید میتونم بهتر راهنماییتون کنم.

پرهام

سلام من طرفدار کاپیتان امریکا و اسپایدرمن هستم و وقتی میخوام کمیک هاشونو بخونم انقدر زیاد هستند که نمیدونم از کدوم شروع کنم تا موضوع رو کامل بفهمم

ثور لاور

خب. اول میخام یه سایت بهتون معرفی کنم. سایت spidey.ir واقعا ببخشید که از این سایت نام بردم. این سایت مخصوص مارول و مخصوصا مرد عنکبوتی هست و کمیک های مرد عنکبوتی اونجا ترجمه میشه. واسه این که با شخصیت‌ها آشنا بشی مقاله های معرفی شخصیت‌ها رو از اونجا بخون. برای خوندن کمیک های اسپایدرمن جدید ترینش آرک آخرین بقایا هست که قبلش باید آرک خیزش گناهان رو بخونید که تو اون سایت ترجمه شده. اگر میخواهید از اول بخونید میتونید ۳۰ شماره مرد عنکبوتی برتر رو بخونید بعد مردعنکبوتی شگفت انگیز که بیش از ۱۰۰ شماره میشه. تو اینترنت… بیشتر

Adam warlock

اگه میخواهید میتونید از سری جدید مرد عنکبوتی شروع کنید منظورم همین ۲۰۲۰هست ولی باز میتونید از مرد عنکبوتی برتر شروع کنید و با دنیای عنکبوتی و سری مرد عنکبوتی شگفت انگیز ادامه بدید در مورد کاپیتان آمریکا هم رویداد جنگ داخلی و امپراتوری مخفی رو پیشنهاد میکنم بخونید

Adam warlock

پیشنهاد میدم فیلم های ایکس من رو هم ببینید
در مورد ریشه شخصیت های مهم هم چند مقاله بخونید بعدش میتونید از رویداد های مثل خاندان ام و یا تهاجم مخفی شروع کنید

فرهنگ واحدی

عزیزم شما باید از کمیک های دهه های پنجاه و شصت شروع کنی… اینجا فقط کمیک های جدید موجود است

ثور لاور

کمیک های اون موقع بدلیل سبک طراحی ممکنه برای بعضی از کمیک خونای جدید مناسب نباشه، با چن تا مقاله میتونین راحت کمیک های جدید رو بخونید.

رضا

خوبه هر چند سال ریلانچ بشه ولی الان نیاز نبود واقعا.ولی ازش استقبال میکنم و دوس دارم تغییرات رو ببینم.فقط داخل متن نوشتید دوباره قهرمانان ولی فکر کنم بورن به معنای تولده و معنی این ایونت میشه قهرمانان دوباره متولد میشوند.

MAMALI

درسته بورن به معنای تولد هست ولی ریبورن به معنای تولد دوباره است ❤

Adam warlock

من به اینتر در فونیکس امید ندارم جیسون ارون هر چی بیشتر مینوسه کیفیتش کمتر میشه واقعا ارک های قشنگی برای ثور نوشت ولی بعدش نمی دونم چی شد یک دفعه شروع کرد به تحقیر کردن ثور و تا لایق کردنش
این کمیک های اونجرز رو هم که مینوسه کیفیت زیادی نداره

Last edited 2 سال گذشته by Adam warlock
MASTERYOU

من که دوسشون دارم.مخصوصا اون ارک مبارزه با دراکولا و خوناشام ها رو.
به نظرم طراحی اونجرز جالبه.و اون روشنایی و فان بودن لازم رو برای مارول داره.
ولی واقعا نمی دونم این اونت چی میشه.چون تقریبا همزمان با شروع این ایونت دانی کیتس از کمیک ونوم جدا میشه.با سری ونوم خیلی حال کردم.امیدوارم اگه قرار باشه مجموعه ونوم ادامه پیدا کنه نویسنده خوبی داشته باشه.

Adam warlock

اصلا داستان خوبی نداشت این سری
همین رابطه شب هالک و ثور همه چیز رو مشخص می‌کنه

Last edited 2 سال گذشته by Adam warlock
Adam warlock

ما به کمیک مارول نمره بالا میدیم دیس میکنید
انتقاد میکنیم دیس میکنید جواب میدیم دیس میکنید

امیر

نمره بالا میدی:دیسی فنا دیس میدن
بهش انتقاد میکنی:مارول فنا دیس میدن

ثور لاور

یا پیغمبر خدا کنه مثل نیو ۵۲ دیسی نشه!!!!!!
آخه ریبورن واسه چیشه مارول؟؟
نگفتن پیش نیاز هاش چیا هستن؟

Adam warlock

لابد باید ایونت اینتر در فونیکس رو بخونیم

ثور لاور

ببخشید برای خوندن اینتر د فونیکس باید اونجرز رو بخونم دیگه همین؟
درسته؟

Adam warlock

اره باید از قسمت ۲۸ یا همین حدود ها شروع کنی که به مون نایت و فونیکس ربط داره قسمت ۳۹ به بعد هم کلش درباره فونیکس هست

ثور لاور

مرسی

Mani.s.j

امیدوارم که خوب باشه