henry cavill هنری کویل

هنری کویل نیومده، رفت | کویل دیگر سوپرمن نخواهد بود

از انتشار خبر بازگشت هنری کویل به نقش سوپرمن و حضورش در فیلم بلک آدام در این نقش خیلی نمیگذره. خبری که تونست خیلی طرفدارهای دیسی رو خوشحال و امیدوار به دیدن فیلم هایی بیشتر با حضور این بازیگر بکنه. اما این خوشحالی خیلی طول نکشید و تنها چند هفته بعد از انتشار خبر موندن هنری کویل در نقش سوپرمن، حالا به صورت رسمی اعلام شد که هنری کویل از این نقش کنار گذاشته شده. دلیلش هم همسو نبودن برنامه های جیمزگان برای دنیای سینمایی دیسی با هنری کویل بوده.

جیمزگان که سابقه کارگردانی و ساخت فیلم های محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy)، جوخه انتحار ۲۰۲۱ (The Suicide Squad) و سریال پیس‌میکر رو در کارنامه داره، اخیرن به عنوان معمار و مدیر دنیای سینمایی دیسی انتخاب شده و وارنر دیسکاوری دسترسی و آزادی عمل زیادی هم بهش داده‌. در اخبار منتشر شده گفته شده که جیمزگان درحال نگارش فیلمنامه‌ای برای فیلم اختصاصی سوپرمنه و این فیلم قراره به سال های اول و جوانی سوپرمن اشاره داشته باشه. در واقع سال های اول آشنایی و خودشناسی کلارک کنت و همینطور کار در دیلی پلنت و آشنایی با لوییز لین. و گفته شده که هنری کویل برای این هدف مناسب نیست.

هنری کویل اخیرن و بعد از جدایی از نقش گرالت در سریال ویچر، اعلام کرده بود که به نقش سوپرمن باز خواهد گشت. اما بعد از مدتی و دیداری که با جیمزگان و پیتر سفران داشته، از این نقش جدا شده و در اینستاگرام خودش اعلام کرده :
«در نهایت من به نقش سوپرمن باز نخواهم گشت»
هنری کویل در ادامه برای جیمزگان و سفران آرزوی موفقیت کرد و گفت که اونها یک یونیورس برای ساختن دارند و به تصمیم اونها احترام میزاره.

همونطور که قبل تر گفتم فیلمی که جیمزگان درحال نگارش فیلمنامه اونه روی سال های جوانی کلارک کنت و کار در دیلی پلنت تمرکز میکنه و نه اورجین و کودکی سوپرمن. همینطور صحبت هایی درباره کارگردانی این فیلم توسط خود جیمزگان هم هست. اما جیمزگان احتمال حضور هنری کویل در آینده دنیای سینمایی دیسی رو به کلی رد نکرد.

superman

جیمزگان در حساب توییتر خودش اعلام کرد که طرفدار هنری کویله و در دیداری که باهم داشتن درباره احتمالات همکاری های آینده به صورت مفصل صحبت کردن. همینطور دلیل عدم حضور هنری کویل در نقش سوپرمن هم از طرف جیمزگان هماهنگ نبودن هنری کویل برای برنامه و فیلمنامه بوده و بخاطر اینکه فیلم به سال های جوانی سوپرمن و کلارک کنت اشاره داره امکان حضور هنری کویل در این نقش نبوده. حالا باید منتظر موند و دید که آیا منظور جیمزگان از این همکاری های آینده، ایفای نقش سوپرمن توسط هنری کویل در سناریوهای متفاوته یا شاید حتی ایفای نقشی متفاوت در آینده دنیای سینمایی دیسی…

بعد از انتشار این خبر گمانه زنی هایی درباره احتمال بازگشت هنری کویل به نقش گرالت در سریال ویچر بیان شد، اما بعد از مدت کوتاهی به صورت رسمی حضور دوباره این بازیگر حداقل در شرایط فعلی این سریال تکذیب شد. در نهایت هم اعلام شد که هنری کویل در سریال وارهمر (Warhammer) که از بازی کامپیوتری به همین نام اقتباس خواهد شد ایفای نقش خواهد کرد. علاوه بر ایفای نقش در این سریال، کویل وظیفه تهیه کنندگی این سریال رو هم برعهده خواهد داشت. این سریال توسط سرویس استریم آمازون ساخته خواهد شد و اطلاعات دقیقی از تاریخ انتشار موجود نیست.

نظرتون درباره سیاست هایی که جیمزگان و سفران برای ادامه دنیای سینمایی دیسی در پیش گرفتن چیه؟؟؟


بخوانید :

نکاتی که باید درباره فیلم بلک آدام بدانید!!!
نیمور در دنیای سینمایی مارول قهرمان خواهد بود یا شرور؟
آیا استیو راجرز به دنیای سینمایی مارول برمیگرده؟
۵ کمیک برتر ثور برای شروع مطالعه کمیک
چرا دکتر استرنج ۲ فیلم بدی بود؟