Superman-Cavill

هنری کیویل در حال مذاکره برای برگشت

به نظر میرسه اتفاقاتی که از قبل شایعه شده بود در حال تبدیل شدن به واقعیت هستن. یک روز پس از تایید شدن فیلم جاستیس لیگ اسنایدر کات خبر هایی پخش شد مبنی بر احتمال بازگشت بن افلک به نقش سوپرمن و هنری کیول به نقش سوپرمن که خبر خوشحال کننده ای به نظر میرسه بخصوص برای طرفدار های این دو بازیگر چون به نظر خیلی ها اونها بهترین بتمن و سوپرمن برای تلویزیون هستن. همچنین اگه قرار باشه زک اسنایدر دنیای سینمایی که مد نظر خودش بوده رو برای دی سی بسازه بهتره که با همون بازیگر هایی ادامه پیدا کنه که از اول حضور داشتن و نیاز به ریبوت پیدا نکنه.

امروز به طور رسمی اعلام شد که هنری کیویل و وارنر در حال انجام مذاکرات برای برای برگشت به نقش سوپرمن هستند اما به گزارش Deadline  قرار نیست ادمه ای برای فیلم Man of Steel ساخته بشه و وارنر قصد استفاده از اون رو توی یکی دیگه از پروژه های آینده خودش داره. با توجه به این حرف پیشبینی های مختلفی میشه کرد مثل حضور توی فیلم شزم 2 چون اگه یادتون باشه اخر فیلم شزم سوپرمن حضور کوتاهی داشت و خب شاید در ادامه این فیلم نقش پررنگ‌تری داشته باشه. احتمالات زیادی وجود داره برای حضور سوپرمن اما باید متنظر باشیم تا نتیجه این مذاکره به طور رسمی اعلام بشه و شاید در آینده وارنر تصمیم گرفتMan of Steel 2 رو بسازه. 

احتمالا خبر بعدی که راجب دی سی بشنویم مذاکره با بن افلک برای برگشت به نقش بتمنه که از قبل هم شایعاتی راجبش پخش شده و گفته میشه اگه این اتفاق بیوفته فیلمی اختصاصی از بتمن ساخته خواهد شد به حضور دث‌استروک به عنوان ویلن اصلی که میتونه خیلی جذاب باشه. اما بتمن رابرت پتینسون هم ساخته خواهد شد و به عنوان یکی از جهان های موازی حضور داره توی دنیای دی سی. البته این خبر هنوز در حد شایعه پخش شده اما احتمال این کار کم نیست.


با برگشت بن افلک و هنری کیویل موافق هستید؟


بخوانید:

مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر
کمیک فارسی Batman: Damned
ریبوت دنیای دیسی:۱۰ فیلمی که دوست داریم به ترتیب منتشر شوند
۱۰ تا از بدترین کارهایی که بتمن کرده است!!!
ترسناک ترین شخصیت DC در رویداد  Death Metal معرفی میشود