Dark Nights Death Metal

علاقه طراح دث متال برای کار با مارول

گرگ کاپولو یکی آرتیست های بزرگ DC است که در طول فعالیت حرفه ای خودش با نویسنده های زیادی از جمله اسکات اسنایدر کار کرده. اسکات اسنایدر و گرگ کاپولو با همکاری هم آثار خیلی جذابی رو به جامعه کمیک تحویل دادن و الان هم در حال کار کردن روی یکی از بزرگترین ایونت های امثال یعنی Dark Nights: Death Metal هستن. و حالا بعد از مدتها همکاری کاپولو با دی سی کامیکس، در توئیتر از علاقه خودش برای همکاری با دو آرتیست مارول یعنی Dan Slott و Donny Cates خبر داد.

گرگ کاپولو در توئیتر نوشت:

من برنامه های زیادی با برادرم “اسکات اسنایدر” دارم، اما دوست دارم با “Dan Slott” و “Donny Cates” در یک پروژه کوچک همکاری داشته باشم.

کمیک ثور

هر دو نویسنده‌ای که از اونها اسم برده شد به لطف پروژه های بزرگ مارول به خوبی شناخته شدن. Dan Slott بخاطر ران 10 ساله خودش در کمیک Amazing Spider-Man و الان هم 4 شگفت انگیز تبدیل به یکی از نویسنده های مطرح دنیای کمیک شده. دانی کیتس هم کمیک شخصیت‌های زیادی رو نوشته از جمله ونوم، نگهبانان کهکشان و البته thor 2020. دانی کیست در جلد 5 کمیک thor 2020  توسنت همه رو شگفت زده کنه و نشون بده توانایی خلق داستان های حماسی و بزرگ رو داره همین باعث میشه که هم مخاطبای کمیک و هم فعالان حوضه کمیک علاقه بیشتری به کارهای اون پیدا کنن.

گرگ کاپولو کمیک یا موضوع خاصی رو برای همکاری با این دو نویسنده مشخص نکرد اما قطعا حاصل همکاری هنرمندان بزرگ دنیای کمیک نتیجه خوبی رو به همراه داره. اما فعلا باید منتظر باشیم و ببینیم جواب نویسنده های مارول به این موضوع چیه آیا این همکاری قطعی میشه. شاید هم این اتفاق منجر به خلق یک کراس اوور بین مارول و دیسی بشه که قبلا هم از طرف هنرمندان مارول و دیسی صحبت هایی راجبش شده بود


به نظر شما همکاری گرگ کاپولو و دانی کیتس چه نتیجه‌ای داره؟
دوست دارید این افراد با همکاری هم روی چه کمیکی کار کنند؟


بخوانید:

کمیک فارسی DARK NIGHTS: DEATH METAL
کمیک ثور 2020 فارسی
5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است
5 قهرمانی که ولورین رو شکست دادن
قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده