green lantern

اطلاعات جدید سریال Green lantern(تولید توسط HBO max)

مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی برساخت سریال شخصیت گرین لنترن توسط شبکه HBO max.این شخصیت که با فیلم خودش نتونست موفقیتی به دست بیاره حالا به قدرت HBO متکی شده تا شاید بتونه این شخصیت جذاب رو در دنیای سینما و تلویزیون مطرح کنه.اما مدتی بود که بعد از خبر ساخت این سریال دیگه اطلاعات یا خبر جدیدی در این باره منتشر نشده بود.

اما اخیرا سارا آبری، رئیس برنامه های اورجینال شبکه HBO max اعلام کرده که داستان این سریال در طول دو دهه انجان میشود و داستان حول محور دو شخصیت گرین لانترن در زمین اتفاق میوفتد و نه تنها یک شخصیت که همین به جذابیت انتظار برای این سریال اضافه میکنه.

همچنین قرار یک خط زمانی هم در فضا اتفاق بیوفتد که حول محور شخصیت منفی و ویلن داستان یعنی سینسترو اتفاق میوفتد.سینسترو یکی از اعضای سابق سپاه گرین لنترن بود که به دلیل سواستفاده در راه بد و شرورانه از این گروه اخراج شد و بعد از اخراج به افزایش قدرت و دانش خودش پرداخت و یکی از قدرتمندترین ویلن های دنیای دیسی شد.و با تشکیل سپاه سینسترو تیمی قدرتمند هم تشکیل داد.

فیلم این شخصیت که در سال 2011 با بودجه کلان ۲۰۰ میلیون دلار ساخته شد، چیزی در حدود ۲۲۰ میلیون دلار فروش داشت که یکی از بزرگترین شکست های تجاری دیسی و وارنر تا به امروز بوده، و این دو کمپانی درتلاش هستند تا با ساخت سریالی خوب و بزرگ این شکست رو جبران کنند.


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه