friends

ساخت قسمت ویژه سریال فرندز تایید شد

سریال فرندز یکی از پرطرفدار ترین سریال های تاریخ بوده و همچنان هست ، مدت ها شایعات و خبر هایی راجب ساخته شدن یک قسمت ویژه برای این سریال منتشر می شد و حتی پیشنهاد ریبوت این سریال با بازیگران جدید هم داده شد اما در نهایت رسما تایید شد که قسمت ویژه این سریال ساخته میشه و این اتفاق هم به دلیل انتقال مالکیت سریال از نتفلیکس به وارنره . وارنر هم قراره سرویس استریم خودش به نام  HBO MAX رو راه اندازی کنه تصمیم گرفته از این سریال محبوب استفاده کنه و با ساخت قسمت ویژه اون یک حرکت خاص برای سرویس استریمش انجام داده باشه .

خبر خوب واسه طرفدارای این سریال اینه که قراره هر 6 بازیگر اصلی برای ایفای نقش های خودشون برگردن و کارگردانی این قسمت رو هم بن وینستون انجام میده . همونطور که گفتم بخاطر انتقال فرندز از نتفلیکس تا راه اندازی HBO MAX فصل های قبلی این سریال برای تماشا در دسترس نیست و قسمت جدیدش هم فعلا موضوع یا عنوانی براش تعیین نشده .باید منتظر بمونیم ببینیم میتونه خاطرات بیننده های فرندز رو زنده کنه و باعث خوشحالیشون بشه یا نه .

کوین ریلی مدیر ارشد محتوای HBO MAX در باره ساخت این قسمت میگوید :

ما برای تولید یک قسمت ویژه از سریال «دوستان» برای شبکه‌ی اچ‌بی‌او مکس دوباره با جنیفر آنیستون، کورتنی کاکس، لیسا کودرو، دیوید شویمر، مت له بلانک و متیو پری دور هم جمع می‌شویم. زمانی‌که سریال Friends مراحل اولیه‌ی توسعه را پشت سر می‌گذاشت، در جریان تولید آن قرار گرفتم و سال‌ها بعد فرصت کار روی آن را پیدا کردم و باعث مسرت است که این سریال نسل به نسل مورد توجه بینندگان قرار می‌گیرد. قسمت ویژه‌ی سریال باعث گردهم‌آیی دوباره‌ی دوستان و البته مخاطبان در یک زمان واحد می‌شود و به عقیده‌ی ما تداعی‌کننده‌ی حس‌وحال سریال خواهد بود و هواداران قدیم و جدیدی را با ما همراه می‌کند.

چقدر برای ساخته شدن قسمت جدید فرندز خوشحالین ؟


بخوانید :

5 لحظه برتر لوکی در MCU
فیلم های پیش روی DC
5 سریال برتر کمیک بوکی نتفلیکس
BIRDS OF PREY بهترین نبرد دنیای سینمایی دیسی
برترین لایواکشن های دیزنی