David-Schwimmer

پیشنهاد بازسازی سریال فرندز با بازیگران سیاه پوست و آسیایی توسط یکی از بازیگران سریال

دیوید شویمر میگوید

بازیگر شخصیت راس در سریال فرندز(دوستان) یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ معتقده که این سریال به راحتی قابل بازسازی است و تغییراتی هم باید رو اون اعمال شه.دیوید شویمر (David schwimmer) در این باره به گاردین گفته:

شاید زمانش رسیده تا یک نسخه با بازیگرانی آسیایی یا سیاه‌پوست از سریال Friends ساخته شود. من در این سریال از فقدان تنوع در نژاد شخصیت‌ها آگاه بودم. بنابراین نخستین نامزدم یک دختر آسیایی-آمریکایی بود و پس از او با یک دختر آفریقایی-آمریکایی آشنا شدم.

این سریال بدون شک محبوب ترین سریال دوران خودش و یکی از محبوب ترین سریال های تاریخ بوده و است.دیوید شویمر درباره این محبوبیت گفته:

من فکر می‌کنم دلیل اصلی محبوبیت سریال آن است که در دورانی ساخته شد که انسان‌ها هنوز رابطه‌ای با شبکه‌های اجتماعی و تلفن‌های هوشمند نداشتند. ما با شش شخصیت مواجه بودیم که با یکدیگر تعامل داشتند و همیشه در حال گفتگو بودند.

با توجه به گفته های بازیگر این سریال ممکن است درصورت بازسازی این سریال با سبک قدیمی خود سریال ساخته شده مورد رضایت و علاقه بیننده ها قرار نگیره.

مدتی است که شرکت های سازنده فیلم و سریال برای مقابله با نژادپرستی هایی که در سرتاسر دنیا اتفاق می افته دست به طبیعی سازی نژادها و تفاوت ها نژادی زده اند.در فیلم های اخیر کمیکی هم دیدیم که مارول با ساخت فیلم برای اولین قهرمان رنگین پوست در این راه قدم برداشت که موفق هم بود و حاصلش فیلم بلک پنتر بود، و یا فیلم واندروومن برای نشان دادن قدرت زنان در سرتاسر دنیا به عنوان اولین فیلم اختصاصی یک قهرمان زن تونست موفقیت چشمگیری به دست بیاره.

در کنار همه این فعالیت ها و تلاش ها برای از بین بردن تفاوت های بی معنا حالا این احتمال وجود داره که سریال فرندز هم به این مسیر پابزاره.

نظر شما چیه با ساخت همچین سریالی موافقین؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه