Extraction

Extraction 2 ساخته میشود

اگه از طرفداران فیلم های اکشن باشید حتما فیلم “استخراج” رو دیدید یا حد اقل اسمش رو شنیدین . فیلمی که کاملا با تمرکز روی بخش صحنه های اکشن و سرگرم کردن مخاطب ساخته شده چیزی که این روزها طرفدار زیادی پیدا کرده. البته این فیلم ویژگی های دیگه ای هم برای جذب مخاطب داشت مثل نام های آشنای این روز های دنیای سینما، کریس همزورث ، جو روسو و … . اگه تا الا این فیلم رو ندیدید و به فیلم های اکشن علاقه دارید و به فیلمنامه اهمیت زیادی نمیدید قطعا این فیلم براتون جذابه پیشنهاد میکنم ببینیدش.

اگه اخبار سینما رو دنبال کرده باشید میدونین که Extraction تونست با شکستن رکورد فیلم 6 زیرزمینی با بازی رایان رینولدز به پرفروش ترین فیلم نتفلیکس تبدیل بشه که افتخار بزرگی برای این فیلم محسوب میشه البته قطعا اوضاع این روزهای سینما روی فروش این فیلم بی تاثیر نبوده . از اونجایی که تمام سینماها بخاطر شیوع کرونا تعطیل شدن فیلم های جدید زیادی منتشر نشده و تمام مردم هم توی خونه هستن به همین خاطر الا سرویس هایی مثل نتفلیکس در بهترین روزهایشان قرار دارن و حتما شنیدید که کاربر های نتفلیکس افزایش چشمگیری در دوران قرنطینه داشته.

اما به هر حال فیلم Extraction تونسته فروش چشمگیری داشته باشه و شاید این یکی از دلایلی هستش که باعث شده سازنده های این فیلم تصمیم بگیرن قسمت دوم اون رو هم بسازن. به گفته جو روسو فیلم Extraction 2 با بازی کریس همزورث ساخته میشه و با توجه به این خبر انتظار میره فیلم بعد از قسمت دوم برای قسمت سوم هم تمدید بشه چون استخراج به نوعی رقیب جان ویک محسوب میشه و مثل جان ویک یا هابز اند شاو به یکی از اکشن های دنبال دار تبدیل میشه. فعلا اطلاعات راجب بازگشت کارگردان قسمت اول Extraction برای ادامه این مجموعه منتشر نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر باشیم.

نظرتون راجب فیلم Extraction چیه ؟ با ساخت ادامه این فیلم موافقید؟


بخوانید:

سریال جاستیس لیگ دارک ساخته میشود
۵ دشمن برتر سوپرمن
5 سریال برتر ژانر نوجوان
10 کمیک برتر دیسی برای خواندن در قرنطینه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC