eternals

پایان فیلمبرداری Eternals

ریچارد مدن میگوید

ریچارد مدن بازیگر نقش ایکاریس در فیلم ابدی های، خبر پایان فیلمبردای فیلم اترنالز رو تایید کرد.

یکی از جنجالی ترین و به گفته کوین فایگی بزرگترین پروژه های پیشه‌روی مارول و دیزنی از فاز چهارم دنیای سینمایی مارول همین فیلم ابدی های است.فیلمی متفاوت با قهرمان های تماما جدید و غیرآشنا و داستان هایی فراتر از خدایان.

بعد از پایان فاز سوم مارول با فیلم مردعنکبوتی دور از خانه، سیل خبرها از فاز چهارم مارول به راه افتاد، از ساخت تعداد زیادی سریال برای شخصیتی هایی مثل وانداویژن و وینتر سولجر تا تعداد زیادی فیلم، فیلم هایی برای شخصیت های قبلی مثل قسمت چهارم تور و فیلم هایی کاملا جدید مثل ابدی ها و شانگ چی و افسانه ده حلقه.

اما پروژه ای که مارول و به خصوص کوین فایگی خیلی به اون برای موفقیت دل بستن فیلم ابدی هاست، قهرمان هایی بسیار قوی تر از اونجرز با دشمن هایی به مراتب بزرگ تر از ویلن های قبلی دنیای سینمایی مارول.این امید بزرگ کوین فایگی به این فیلم رو در مصاحبه های کوین هم میشه دید و فهمید.

بعد از مدتی و انتخاب بازیگران که اتفاقا چالش برانگیزهم بود بعضی از طرفدارها این بازیگرهارو دوست نداشتن، مدتی پیش تصاویری از پشت صحنه فیلم اترنالز منتشر شد، قبل از اون هم برای مدت کوتاهی فرایند فیلمبرداری به دلیل پیدا شدن بمب در صحنه فیلمبرداری متوفق شده بود.

اما با همه این کش و قوص ها مارول استودیو کارش رو ادامه داد و به ساخت فیلم با تمام توان پرداخت.

حالا بعد از مدتی ریچارد مدن بازیگر نقش ایکاریس و یکی از اصلی ترین شخصیت های این فیلم خبر از پایان پروسه فیلمبرداری میدهد.البته ریچارد مدن گفته که فقط فیلمبرداری با پایان رسیده و بعد از بازدید ها قطها ریشات هایی خواهد داشت و هنوز فرایند ادیت و دیگر کارهای فیلم شروع نشده.

با انتشار این خبر میشه امیدوار بود که فیلم اترنالز کاملا برسر برنامه و بدون تاخیر در نوامبر ۲۰۲۰ منتشر بشه که غیر از این هم نمیشد از مارول و دیزنی انتظار داشت.

به نظرتون این فیلم میتونه به اندازه سری اونجرز موفق بشه؟

این فیلم میتونه دلایل خوبی برای اینکه این افراد قدرتمند تاحالا کجا بودن بیاره؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه