emily blunt

امیلی بلانت به مارول پیوست

به عنوان بلک ویدو؟؟؟

برطبق آخرین اخبار و گزارشات امیلی بلانت بازیگر محبوب هالیوود برای ایفای نقشی نامعلوم به مارول پیوسته.

امیلی بلانت بازیگر ۳۶ ساله و محبوب انگلیسی که سابقه حضور در فیلم هایی مثل A Quiet place, Mary poppins return و edge of tomorrow را دارد، درپی مذاکراتی ظاهرا با مارول به توافق رسیده و برای ایفای نقشی نامشخص به دنیای سینمایی مارول پیوسته.

امیلی بلانت در ابتدا قرار بوده که نقش بلک ویدو رو به جای اسکارلت جوهانسون در دنیای سینمایی مارول بازی کنه اما به دلایلی که ظاهرا مشغول بودن به پروژه دیگه ای بوده این قرارداد کنسل شده و اسکارلت جایگزین امیلی شده.

اما حالا بعد از گذشت چندسال ظاهرا امیلی بلانت تصمیم به برگشت به دنیای سینمایی مارول گرفته.چندروز پیش بود که اخباری مبنی بر مذاکرات اون با مارول منتشر شد اما جزییات بیشتری در دست نبود.

حالا بعد از گذشت چندروز تایید شده که امیلی بلانت به مارول پیوسته اما هنوز مشخص نیست که برای چه نقشی.مدتی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شخصیت های دنیای سینمایی مارول و اونجرز در قالب ها و ظاهر های متفاوتی در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج حضور خواهند داشت و ظاهرا به دلیل بازشدن دنیای های موازی با این شخصیت های دیدار کنیم.

احتمالی که ما میدیم اینه که امیلی بلانت بازهم برای ایفای نقش بلک ویدو به مارول پیوسته و قراره که نسخه ای متفاوت از بلک ویدو رو در قسمت دوم فیلم دکتر استرنج ایفا کنه.

البته با توجه به پوشش و رسانه سازی‌ای که مارول و رسانه ها برای این بازیگر محبوب انجام داده اند، احتمال این موضوع کمی پایین میاد و اینکه نقشی مهم تر داشته باشه احتمالش هست.

باید منتظر موند و در آیند دید که مارول برای این بازیگر چه نقشی درنظر گرفته.

شما دوست دارین امیلی بلانت رو در نقش بلک ویدو ببینین؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه