کمیک Dr. Strange - Surgeon Supreme

کمیک DR. STRANGE – SURGEON SUPREME کنسل شد

تقربا مدت زیادیه که میزبان ویروس کرونا هستیم و همه مردم و شغل ها سعی کردن به نوعی باهاش کنار بیان و یک راه حل برای ادامه فعالیتشون پیدا کنن. کرونا روی شغل ها مخلف تاثیرات زیادی گذاشت و خب صنعت کمیک هم از این قاعده مستثنا نبوده.مدتی پیش شرکت دایاموند کامیکس به طور کلی بخاطر کرونا تعطیل شد و تا مدتی هیچ کمیکی منتشر نشد اما حالا تقریبا میشه گفت وضعیت انتشار کمیک ها به روال سابق برگشته و البته بعضی مجموعه ها هم فقط به صورت دیجیتالی منتشر میشن. اما حتی با اینکه شاهد پخش کمیک ها هستیم به نظر میرسه شرکت‌ها وضعیت خوبی ندارن و مجبورن بعضی کمیک ها رو که شاید سود زیادی ندارن رو کنسل کنن.

چند روز پیش بود که مارول یکی از کمیک های خودش یعنی Ghost Rider رو که به دست اد بریسون نوشته شده بود رو به صورت ناگهانی کنسل کردو باعث تعجب خیلی ها شد و حالا چند روز بعد خبر کنسل شدن سری جدید کمیک های دکتر استرنج هم از طرف مارول منتشر شد دلیل کنسل شدن این کمیک ها به احتمال زیاد سود کم اونها بوده. کمیک روح سوار با 7 شماره کنسل شد و کمیک DR. STRANGE – SURGEON SUPREME بعد از انتشار جلد 6 متوقف شد. باید منتظر اخبار رسمی بیشتری از طرف مارول باشیم و ببینیم آیا این کنسل شدن کمیک ها بازم ادامه داره یا نه.

این مجموعه جالب از دکتر استرنج که متاسفانه کنسل شد یکی از کمیک های در حال ترجمه توسط تیم ما بود که میتونید از اینجا اون رو دانلود کنید.

کمیک فارسی DR. STRANGE SURGEON SUPREME


بخوانید:

5 ایونت برتر مارول و دیسی در دهه گذشته
جهش یافته‌های جدید VS انتقامجویان جوان
بهترین کاستوم های دث‌استروک
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
تاثیرگذار ترین رویداد های DC