DC Connect

کاتالوگ جدید DC معرفی شد (+دانلود)

دی سی از یک کاتالوگ جدید رونمایی کرد. این کاتالوگ که با اسم DC Connect معرفی شد شامل اطلاعات زیادی از همه بخش های دنیای دیسی میشه و طبقه گفته های دیسی قراره هر ماه به صورت رایگان عرضه بشه. این مجله ماهانه فقط به صورت دیجیتالی دردسترس مردم قرار میگیره و نسخه فیزیکی نداره. برای کسایی که دوست دارن اطلاعاتی از کمیک های آینده DC بدست بیارن این مجله میتونه خیلی مفید باشه.

بعد از معرفی این مجله اولین قسمت اون به شکل عمومی منتشر شدو از جمله چیز هایی که میشه توی شماره اول این کاتالوگ دید تصاویر و اطلاعاتی از رویداد دث متال ، Batman: Three Jokers ، کمیک Joker War ، رمان های گرافیکی دیسی و خیلی چیز های دیگه هستش. کانسپت آرت های شخصیت های جدید و تصاویر زیبایی از کمیک ها توی این مجله قرار دارن و به گفته خود دیسی کامیکس هدف از انتشار این مجله بالا بردن استفاده از فرمت های دیجیتالی هستش که توی دوران کرونا خیلی رونق گرفتن.

قبل از انتشار این کاتالوگ عنوانی وجود داشت به اسم DC Previews اما DC Connect مزیت های زیادی نسبت به اون داره مثل بهتر شدن چیدمان و ظاهر مجله و از اون مهمتر راحت تر بدست آوردن اطلاعات از پروژه های حال و آینده دیسی. اگه با زبان انگلیسی آشنایی دارید پیشنهاد میکنم حتما این کاتالوگ رو بخونید، حتی اگه به انگلیسی هم مسلط نباشید میتونید از آثار هنری توی اون لذت ببری و البته اطلاعاتی هم بدست بیارید. اگه از قسمت اول این DC Connect استقبال کردید ما توی کامیکان هر ماه موقع انتشار جلد های بعدی اون رو قرار میدیم.

DC Connect

دانلود DC Connect #1 با فرمت PDF :

DC Connect #1


با گذاشتن گاتالوگ جدید دی سی موافقید ؟
اگه اطلاعات جدیدی از این مجله بدست اوردید توی کامنت ها به اشتراک بزارید


بخوانید:

تئوری های کمیک Batman: Three Jokers
مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر
کمیک فارسی Batman: Damned
۱۰ تا از بدترین کارهایی که بتمن کرده است!!!
ترسناک ترین شخصیت DC در رویداد  Death Metal معرفی میشود