شزم

کارگردان شزم اعلام کرد چرا این فیلم با لوگوی اصلی دیسی شروع نشده!!!

دیوید سندبرگ کارگردان فیلم شزم اعلام کرد که چرا این فیلم با انیمیشن و اینترو رسمی و اصلی دنیای سینمایی دیسی شروع نشده است

شزم فیلمی که در سال ۲۰۱۹ اکران شد و موفقیت نسبتا خوبی هم برای دیسی به دنبال داشت یکی از فیلم های دنیای سینمایی دیسیه، اما این فیلم خودش رو بقیه فیلم های دنیای سینمایی دیسی جدا کرد، این فیلم اینتروی اولیه فیلم های دنیای سینمایی دیسی رو نداشت.

این اینتروی دنیای دیسی که روی تمامی فیلم های این کمپانی قرار داره، به این صورته که اول یکسری قهرمان های اصلی و محبوب این دنیا مثل بتمن، سوپرمن، واندروومن و گرین لنترن به نمایش درمیان و بعد لوگوی دیسی نمایان میشه و به پشت میره و تعدادبیشتری از قهرمان ها و شخصیت های این دنیا نشون داده میشن.اما این اینترو اول فیلم شزم نبود و حالا دیوید سندبرگ با توییتی اعلام کرده چرا.

من تئوری های زیادی رو دیدم که چرا من از لوگوی معمول دیسی با شخصیت ها استفاده نکردم.حقیقت اینه که یادم رفت.چیزایی زیادی هست که موقع ساخت فیلم بهش فکر میشه.بعضیا شاید باور نکن.استودیو باید این رو اعلام میکرد یا درست کرد.ولی خب نکردن.

دیوید اف.سندبرگ

«حقیقت اینه یادم رفت»،«بعضی ها شاید باور نکن»، معلومه که باور نمیکنیم، کمپانی و تیمی که ۱۰۰ میلیون دلار برای ساخت یک فیلم هزینه میکنن یعنی نباید حواسشون به نبودن لوگوی اصلیشون باشه؟؟؟و اینکه اصلا مگه این وظیفه اصلی کارگردانه؟؟؟این کاریه که تیم ادیت و میکس باید انجام بدن.

به هرحال این حرفیه که سندبرگ زده و معلوم نیست که واقعی باشه یا نه.این فیلم که تونست درسراسر جهان حدود ۳۶۶ میلیون دلار فروش داشته باشه نسبتا موفق بود و به همین دلیل قسمت دومی هم برای این فیلم ساخته میشه که در آپریل ۲۰۲۲ منتشر میشه و اونجا میتونیم ببینیم که سندبرگ واقعا یادش رفته یا هدف مهمی داشته.

به نظرتون علت اینکار چی بوده؟سندبرگ راست میگه؟


بخوانید:

تریلر جدید ریک و مورتی

نقد فیلم بلادشات BloodShot

تاپ گان ۶ ماه تاخیر خورد

اخراج امبر هرد از تمامی پروژه های کاریش

۱۰ فکت جالب از دنیای دیسی!!!