comic

واکنش کمیک باز ها به توقف پخش کمیک

انجمن طرفدارهای کمیک به این خبر که توزیع کنندگان کمیک Diamond Comic محموله های جدید کمیک رو به حالت تعویق درآوردن واکنش نشون دادن.

توزیع کنندگان Diamond Comic در پی خاموش شهر ها بخاطر شیوع ویروس کرونا اعلام کردند که قصد دارند سفارش های جدید مردم را در انبار خود نگه دارند و Diamond Comic به عنوان بزگترین توزیع کننده کمیک برای شرکت هایی مثلMarvel, DC, Image, Dark Horse, Dynamite, BOOM Studios کمیک توزیع میکنه و این یعنی کسانی که کمیک های فیزی مارول و دیسی رو به صورت هفتگی دریافت میکندن با شروه ماه آوریل دیگه این اتفاق نمیوفته . که باعث شد خیلی از طرفدار های کمیک به این حرکت اعتراض کنند .


اسکات اسناید (نویسنده کمیک های Dark Nights: Metal، Nights Dark: Death Metal) در این باره گفت :

کمیک از هر راهی باید نتیجه بگیره . ممکنه همه چیز تغییر کنه اما اشتیاق جمعی ما به این سبک هنر ، این صنعت هیچوقت از بین نمیره .

خیلی از نویسنده ها و طراح های کمیک هم به این اتفاق واکنش نشون دادن و گفتن مردم با خرید نسخه دیجیتالی کمیک ها و خرید از فروشگاه محلی خودشون و خرید های اینترنتی از پابلیشر های کمیک و ارتیست ها حمایت کنن و این وضعیت که تموم بشه قطعا کمیک های طرفدار ها به دستشون میرسه  . درسته که اخبار اخیر همش راجب ضربه خوردن سینما از ویروس کرونا بوده اما به صنعت کمیک هم صدمه وارد شده و باعث ضرر خیلی از شرکت ها شده .


بخوانید :

داغ ترین کمیک های دیسی
کمیک هارلین
کمیک دیسیزد
کمیک فارسی BATMAN DARK VICTORY
مقایسه 3 ویلن گاتهام با جوکر