dc-marvel

نویسندگان کمیک خواهان کراس اور مارول و دیسی بعد از کرونا هستند

درخواست همکاری مارول و دی سی از طرف نویسندگان کمیک

بعد از اینکه صنعت کمیک هم بخاطر ویروس کرونا با تعطیلی و مشکل مواجه شد طرفداران کمیک برای نجات این صنعت خواهان یک کراس اور بین مارول و دیسی بعد از پایان تعطیلی هستند .

درحالی که صنعت کمیک برای مدتی متوقف شده خیلی از متخصصان و فعالان حوضه کمکی در دنیا تلاش میکنن تا یک همکاری و کراس اور بین دو غول صنعت کمیک یعنی مارول و دیسی اتفاق بیوفته تا بعد از اتمام ویروس کرونا به نجات صنعت کمیک کمک بشه . گیل سیمون نوسنده کمیک افسانه ای اولین کسی بود ایده همکاری بزرگان کمیک رو پیشنهاد داد . این نویسنده کمیک و انیمیشن بعضی از ایده های خودش برای این کار رو توی توییتر به اشتراک گذاشت برای مثال کراس اور بین برخی شخصیت های مارول و دیسی رو به این شکل پیشنهاد داد : 

  • Vision/Mr. Miracle
  • Thor/Wonder Woman
  • Superman/Spider-man

و همچنین هشتگی رو توی توییتر شروع کرد با عنوان PleaseMarvelDC# که باعث شد خیلی از فعالان دیگه دنیای کمیک هم به این هشتگ بپیوندن .


اسکات اسنایدر نویسنده بزرگ دنیای دیسی که ایونت های بزرگی مثل دارک نایت متال رو برای دیسی نوشته در مورد این کراس اور نظر داد و گفت اگه یک کراس اور بین مارول و دیسی اتفاق بیوفته دوست دارم کمکی با عنوان “Batman vs. everyone” (بتمن در مقابل همه) بنویسم همچنین کراس اوری هم با عنوان X-Men / Justice League رو پیشنهاد داد و گفت من هستم .
البته افرادی هم مثل  Christos Gage توی توییتر گفتن که خوشحال نباشید این اتفاق نمیوفته اما خودش هم کراس اور Kamandi/Devil Dinosaur رو درخواست کرد.

یکی از نویسنده های مارول به اسم Donny Cates از این کمپین حمایت کرد و چند کراس اور جذاب رو مثال زد که خودش دوست داره انجام بده که اگه اتفاق بیوفته میتونه خیلی جذاب باشه کراس اور های این نویسنده به این صورته : 

  • Venom and Batman
  • Thor and Superman
  • Silver Surfer and Green Lantern

Patrick Zircher نویسنده انتقام جویان هم گفت من دوست دارم این کراس اورها اتفاق بیوفتد و چند پیشنهاد جالب هم برای این همکاری بین مارول و دیسی توی توییتر نوشت و گفت اگه این اتفاق بیوته خیلی چیز ها ممکنه و کارهای بزرگ و زیادی میشه انجام داد . درخواست های این نویسنده : 

  • Black Panther/Vixen
  • Machine Man/Metamorpho
  • Iron Fist/Lady Shiva
  • Captain Marvel/Shazam
  • Rocket Raccoon/Lobo
  • Ghost Rider/DemonSavage

تا الا این ها فقط آرزوی نویسنده های دنیای کمیکه و واضحه که انجام همه اینها خیلی بعید به نظر میرسه اما باز هم همه چیز به صحبان مارول و دیسی بستگی داره که اگه توافقی انجام بدن که بشه چند کراس اور بین شخصیت های مارول و دیسی انجام بشه یا یک کراس اور بزرگ با حضور تعداد زیاد قهرمان از مارول و تعداد زیادی قهرمان از دیسی اتفاق بیوفته که قبلا هم سالها پیش شاهد چنین چیزی بودیم . این اتفاق بزرگ واقعا میتونه به صنعت کمیک کمک کنه چون الا که ضرر زیادی به این تجارت وارد شده و چون خیلی ها آرزو دارن شخصیت های این دو دنیای بزرگ رو کنار هم ببینن فروش کمیک های کراس اور بالا میره و میتونه بعد از اتمام کرونا دنیای کمیک رو نجات بده .

نظر شما راجب همکاری مارول و دی سی چیه دوست دارید چه کراس اور هایی ببینید ؟



بخوانید:
۱۵ تا از قدرتمندترین کاراکترهای مارول
داغ ترین کمیک های دیسی
داغ ترین کمیک های مارول
۱۰ ویلن برتر دیسی
۱۰ اترنال قدرتمند دنیای کمیک