Harley

شباهت های عجیب پرندگان شکاری با انیمیشن هارلی کوئین

وقتی دی سی انیمیشن هارلی کوئین رو پخش کرد در کمال تعجب طرفدار ها خیلی از اون استقبال کردن و دیدیم که به شدت انیمیشن جذابیه و شخصیت پردازی هارلی کوئین هم عالی انجام و شده یه جورایی مثل یه ددپول شده برای دنیای دی سی . هارلی کوئین توی این انیمیشن قصد داره که با کار های شیطانی و نقشه های خودش به مردم و به خصوص بتمن اثبات کنه که اونم به اندازه جوکر یا بیشتر از اون خلافکار و مجرم بزرگیه .حالا با توجه به اینکه فیلم پرندگان شکاری (و رهایی فانتزی یک هارلی کوئین) در حال اکرانه جالبه بدونید چیزی که کارگردانی کتی یان برای ما توی سینما به نمایش گزاشته و انیمیشن هارلی کوئین مشخصاتشون به شکل تعجب آوری شبه همه .

moargot

اول از همه هر دوی اینها در مورد شخصیت هارلی کوئین داستانی رو روایت میکنه که از جوکر جدا شده و قراره به یک شخصیت مستقل تبدیل بشه توی انیمیشن رفتار جوکر با اون خیلی بد بود و همیشه ازش به عنوان طعمه برای بتمن استفاده می کرد و اهمیتی هم به هارلی نمی داد برای همین هارلی تصمیم گرفت که کاملا از اون جدا بشه و توی فیلم سویساید اسکواد که رابطه جوکر و هرلی رو دیدیم و توی این فیلم هارلی کوئین تنهاست و جوکری کنارش نیست .

شباهت دوم تیم هارلی کوئینه ، توی انیمیشن دیدیم که اون با یه عده از معروفترین شخصیت های شرور دی سی یه تیم تشکیل داده و همش با هم هستن مثل Killer Shark ، Clayface و از همه مهمتر Poison Ivy دوست خیلی صمیمی هارلی که بعد جداییش از جوکر خیلی بهش کمک کرد . توی فیلم پرندگان شکاری هارلی کوئین تیم اختصاصی خودش رو میسازه و انگیزه ساخت این تیم رو هم بلک ماسک بهش میده ، هارلی یه تیم متشکل از Huntress ، Renee Montoya ، young Cassandra Cain و Black Canary میسازه که همگی هم دختر هستن و هدفش هم پایین کشیدن بلک ماسکه .

اما چیزی که بیشتر از همه توی هر دو اثر دیده میشه انکار احساس نیاز به جوکره توی انیمیشن هارلی سعی میکنه آشتی کنه و دوستاش اونو ترک کردن چون فکر می کردن اون اونارو ول کرده . توی فیلم پرندگان شکاری هارلی تمام مدت خاطرات جوکر رو همراه خودش داره و میتونید عصبانیت و ناراحتی درونی اون رو احساس کنید که آیا به سمت جوکر برمیگرده یا نه . به طور کلی هر دو نشون میدن که جوکر بخشی از هارلی کوئینه و باید با هم باشن .


نظرتون راجب شباهت های انیمیشن با فیلم بردز اف پری چیه ؟


بخوانید :

تام هالند‌: داستان فیلم Uncharted داستان اوریجین بازی ها است!!!

نمرات لایواشکن سونیک منتشر شد!!!

آیا قدرت های الون در فصل چهار به اون برمیگرده؟؟؟

۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دنیای دیسی

مقایسه ۳ ویلن قدرتمند گاتهام با جوکر