فیلمبرداری بتمن شروع شد(کارگردانی مت ریوز)

با انتشار عکسی شروع فیلمبرداری فیلم اختصاصی بتمن به کارگردانی مت ریوز و بازیگری نقش بتمن توسط رابرت پتینسون تایید شد.

مدتی میشه که دیسی که فیلم هاش رو کمپانی وارنر میسازه، با تعدادی فیلم قابل قبول مثل واندروومن،آکوامن و شزم و یک فیلم خوب یعنی جوکر تونسته طرفدارهارو راضی کنه و امیدی رو برای رقابت با مارول و دیزنی با فیلم های عظیمشون توی دل اونها زنده کنه.

قطعا دوتا از معروف ترین کاراکترهای دنیای دیسی، بتمن و جوکر هستند، دو دشمن قدیمی و قدرتمند که سال های سال با هم درگیری های بزرگی داشتند.کاراکترهایی که هروقت باهم قرارداشتند بیننده های زیادی رو چه مارول فن و چه دیسی فن به سینماها کشوندن.در فیلم بتمن دارک نایت به کارگردانی کریستوفر نولان و بازیگری کریستن بیل و هیث لجر تونستیم بهترین حضور این دوشخصیت توی یک فیلم رو ببینیم.

بعد از مدت های دوری جوکر از سینما اینبار دیگه توی یک فیلم حضور نداشت و فیلم اختصاصی خودش را داشت.فیلمی با بازیگری واکین فینیکس و کارگردانی تاد فیلیپس که به عقیده بعضی ها شاهکاری بود.این فیلم که جایزه های مختلفی مثل گلدن گلوب رو نصیب واکین فینیکس کرد و اون رو تبدیل به شانس اول دریافت بهترین بازیگر مرد اسکار کرده.

اما نوبتی هم که باشه نوبت بتمنه، بتمن که بارها و بارها بازیگر عوض کرده بعد از کریستن بیل و حضور بن افلک در این نقش نتونست طرفدارهارو راضی کنه، هرچند که تعدادی معتقند اون بهترین بتمن و نزدیک ترین شخصیت به کمیک ها بوده.بعد از حضور بتمن توی چند فیلم ضعیف و افت محبوبیت سینمایی که این شخصیت محبوب، وارنر هنوز هم دست برنداشته و ظاهرا یادش رفته دیسی کاراکترهای دیگه ای هم داره و مدتی پیش خبر ساخت فیلم اختصاصی جدید برای این شخصیت منتشر شد.

بعد از تعداد زیادی شایعه و خبر این رابرت پتینسون بود که موفق شد این نقش رو از آن خودش بکنه، که با واکنش شدید طرفدارا مواجه شد.درکل تیم بازیگری انتخاب شده برای این فیلم زیاد با علایق طرفدار ها همخونی نداره.اما داستان فیلم ظاهرا بسیار جذابه چون تایید شده که چندتا از بزرگترین دشمن های بتمن مثل پنگوئن و ریدلر توش حضور دارن.

بتمن

حالا به صورت رسمی با انتشار عکسی شروع فیلمبرداری این فیلم تایید شده و باید دید که برای روند ساخت مشکلی پیش میاد و یا دقیقا طبق برنامه ها پیش میره و درست اکران میشه؟

به نظر شما رابرت پتینسون میتونه تو این نقش موفق باشه؟؟؟


بخوانید:

۱۰ هیولایی که شبیه قهرمان ها هستند!!!(گرگ هایی در پوست انسان)
تور تمام دنیای دیسی رو کشته!!!(زمستان سیاه در راه است)
اطلاعات سریال های مارول شبکه هولو
بازیگر نقش پنگوئن مشخص شد
برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟


instagram
COMICON-SHOP