assassins-creed-valhalla-song-of-glory

کمیک بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهد شد

بازی جدید مجموعه اساسینز کرید که مدت زیادی هم از معرفی اون نگذشته تا الا سروصدای زیادی به پا کرده و تو لیست مورد انتظار ترین بازی ها قرار گرفته. در چند روز گذشته که اخبار زیادی از از دنیای بازی منتشر شد، یک خبر خوب هم برای گیمر هایی که اهل کمیک خوندن هستن داشتیم، و اون انتشار کمیکی مربوط به بازی اساسینز کرید والهالا توسط کمپانی معروف دارک هورس بود.

این کمیک که با اسم Assassin’s Creed Valhalla: Song of Glory معرفی شده داستان شخصیت Eivor رو در کنار یک وایکنیگ دیگه زمان حمله یکی از پادشاهی های همسایه روایت میکنه. AC Valhalla: Song of Glory به دست Cavan Scott نوشته شده و وضیفه طراحی اون به  Martin Tunica سپرده شد، همچنین Michael Atiyeh وظیفه رنگ این کمیک رو بر عهده داشته.

assassins-creed-valhalla-song-of-glory

شرکت دارک هورس که کمیک های جذاب زیادی تا حالا تولید کرده وظیفه خلق کمیکی بر اساس بازی سایبرپانک 2077 هم رو هم بر عهده داره و حالا هم که قراره این مینی سری 3 قسمته رو از بازی اساسینز کرید والهالا منتشر کنه. باید منتظر باشیم و ببینیم کمیک های این بازی ها چقد میتونن مورد استقبال قرار بگیرن. همچنین دارک هورس انتشار آرت های بازی Assassin’s Creed Valhalla رو هم بر عهده داره.


به نظرتون کمیک هایی که بر اساس بازی ها خلق شدن رو ترجمه کنیم؟


بخوانید:

۵ نکته اسکارلت ویچ که کمیکی نیستند
آیا مردان ایکس دیگر قهرمان نیستند ؟
5 دلیل که آپوکالیپس برترین ویلن مردان ایکس است
5 قهرمانی که ولورین رو شکست دادن
قوی‌ترین ویلن‌هایی که ولورین با اونها روبه‌رو شده