armor wars

سریال Armor Wars معرفی شد

مدتی پیش مارول در مراسمی چند سریال از جمله لوکی و وانداویژن رو معرفی کرد که باعث خوشحالی عده زیادی شد. اینکه قراره برای شخصیت‌های متفاوت سریال اختصاصی داشته باشیم برای تمام طرفداران مارول خبر خوشحال کننده‌ای بود اما یک نکته جالب‌تر هم وجود داشت این که گفته شد این‌ها تمام پروژه‌های آینده دیزنی پلاس نیستن بلکه قراره به زودی سریال‌‌های دیگه ای هم معرفی بشن. از اون موقع تا الان خبرها و شایعه‌های مختلفی منتشر شدن تا اینکه حالا رسما از سریال‌های بعدی مارولی دیزنی پلاس هم رونمایی معرفی شد.

با توجه به تعدا زیاد شخصیت‌های MCU انتظار داشتیم بعضی شخصیت‌ها سریال اختصاصی پیدا کنن اما مارول تا الان تونسته به خوبی همه رو با معرفی‌های خودش غافلگیر کنه. یکی از عجیب‌ترین و جالب‌ترین سریال‌های معرفی شده Armor Wars هستش که کسی فکرش رو نمیکرد ساخته بشه. در معرفی این سریال گفته شد که دان چیدل برای ایفای نقش وار ماشین برمیگرده و خب با توجه به موضوع سریال و مرگ تونی استارک انتظار داریم شخصیت ‌اصلی داستان هم War Machine باشه یا حتی بتونیم به نوعی از این پروژه به عنوان سریال اختصاصی ماشین جنگ یاد کنیم. این سریال فرصت خوبیه تا با این شخصیت بیشتر آشنا بشیم و پتانسیل‌های اون هم به نمایش گزاشته بشه.

با توجه به سنت قبلی دیزنی پلاس معرفی سریال‌های مارولی فقط با انتشار لوگو رسمی سریال و توضیحات کوتاهی منتشر میشه پس فعلا اطلاعات زیادی راجب آرمور وارز نداریم اما تا حدودی داستان رو میدونیم. این سریال ماجرای یکی از بزرگ‌ترین ترس‌های تونی استارک رو روایت میکنه، یعنی رسیدن دست افراد شرور به تکنولوژی استارک و زره‌های پیشرفته‌ای که ساخته. قطعا با توجه به میزان شهرت آیرون من وقتی بفهمن اون مرده عده زیادی قصد تصاحب قدرت و دارایی‌های اون رو پیدا میکنن. 

و خب بین همه دارایی‌های تونی استارک آرمورها از همه جذاب‌ترن، اینجاست که ممکنه آرمور وارز شروع بشه. وار ماشین هم که یکی از دوستان نزدیک تونی بود و اگه کسی قصد شوم با تکنولوژی استارک رو داشته باشه حتما سعی میکنه جلوشون رو بگیره.


نظر شما راجب Armor Wars چیه؟


بخوانید :

ده چیزی که درباره آتلانتیس دنیای دیسی نمیدانستید!!!
ویدیوی معرفی کامل دکتر دووم
ترسناک ترین و دلهره آورترین قهرمان ها و آنتی هیروهای مارول
۵ فکت از پلنگ سیاه (Black panther)
نقد کمیک کاپیتان مارول : آخرین انتقام جو


guest
2 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
A,S

به به
رودی رودز/ماشین جنگی از اون شخصیت های مهمه ماروله که مثل هاکای،توی انتقام جویان گم شده و ساخته شدن یک سریال ازش خیلی فوق العاده هست چونکه این شخصیت یکی از اون شخصیتهای مهمه آینده ماروله که میشه چهارمین کسی که با زره شد مرد آهنی جدید مارول پس من کاملا خوشحال هستم که دارن ازش یک سریال میسازن فقط کاشکی بگن بازیگراش کی هستن .

از شما هم ممنونم بابت این خبر👏👏👏👏

Last edited 2 سال گذشته by A,S
بتمن

مقاله خوبی بود
میخاستم بگم یکم راجب ایرون من اثر ترجمه کنید
اگه بخایم یه پکیج از اثار جدید مارول که در مراسم سهامداران دیزنی معرفی شدند بگیم اگه خواستید میتونید برای هر کدوم یک کمیک ترجمه کنید
مثلا من دوست دارم این کمیک هارو برای امادگی فاز چهارم مارول بخونم
1.کمیک های مثل ایرون هرتز (حداقل ارک اول یا یه ارک داستانی خوب )
2.کمیک کامالا خان(=========)
3.کمیک ارمور وارس
ممنون میشم این عنوان ها را اگر سرتون خلوت شد ترجمه کنید البته اگه دوست داشتید مخصوصا از کامالا خان
مرسی از مقاله و تیم زحمت کش کامیکان