abmer heard and johnny depp

امبر هرد اعتراف کرد

به آزار و اذیت کردن جانی دپ

امبر هرد در فایلی صوتی اعتراف کرد که جانی دپ رو مورد آزاد و اذیت و ضرب و شتم قرار میداده.

زوج های هالیوودی و مخصوصا بازیگرها همیشه تو چشم هستند و توجهات متوجهشون هست.در بین این زوج ها تعدادی بسیار جنجالی و تعدادی هم بدون حاشیه هستند.اما یکی از جنجنالی ترین زوج های سابق دنیای سینما، زوج امبر هرد و جانی دپ بود.

ترکیب این دو بازیگر محبوب یکی از جذاب ترین زوج های ممکنه رو به وجود آورد، جانی دپ بازیگر۵۶ ساله و محبوب و نامزد جایزه بهترین بازیگر در اسکار و برنده جایزه بهترین بازیگر در گلدن گلوب و امبر هرد یکی از زیباترین افراد جهان به اعتقاد جراحان زیبایی؛ ترکیب این دو در سال ۲۰۱۵ طرفدارهاشون رو خیلی خوشحال کرد.اما مدت زیادی طول نکشید که اختلاف ها و زد و خورد های این دو بالا بگیره و در سال ۲۰۱۷ از هم طلاق بگیرند.

بعد از طلاق جانی از امبر، امبر هرد از جانی دپ به دلیل ضرب و شتم و تجاوز به اون شکایت کرد و جانی رو به دادگاه کشوند، اما به دلیل کم بود مدارک و شاهد نتوسنت همه این اتهامات رو اثبات کنه و جانی در دادگاه تبرئه شد.اما همین اتهامات کافی بود که زندگی حرفه ای جانی تقریبا نابود بشه، بازیگری که بارها نامزد اسکار و دیگر جوایز مطرح دنیا شده بود و در اوج دوره هنری خودش با سری فیلم های دزدان دریایی کارائیب بود، ناگهان تبدیل به بازیگری سوخته شده و در کمتر فیلمی دیده شد و کارگردان های کمی مایل به همکاری بودند.

یکی از دلایل این موضوع حمایت همه جانبه جامعه فمنیست از امبر هرد بود و با اینکه اون نتونسته بود چیزی رو ثابت کنه اما بازهم جامعه تا حدودی با امبر همراه شده بود.

اما مدتی پیش بود که جانی دپ با داشتن مدارکی از قبیل دوربین های مداربسته و ….. به شکایت علیه امبرهرد پرداخت و عنوان کرد که امبر اون رو مورد ضرب و شتم قرار میده و وسایل خونرو به طرف اون پرت میکرده و نکته دیگه ای که جانی بیان کرده آزار و اذیت امبر بوده برای مثال خاموش کردن سیگار بر روی بدن جانی یا مدفوع کردن بر روی تخت خوابشون.

همین مدارک کافی بود که تفکرات جامعه کمی به طرف جانی برگرده و پرونده این دو دوباره باز بشه.اما مدتی پیش اخباری منتشر شد که جانی دپ دچار افسردگی شدید شده و تمایل به خودکشی داره و مدتی هم میشه که در جمع حضور پیدا نمیکنه و دلیلشم هم احتمالا نابود شدن دوران بازیگریش بوده.

و اما خبری که از همه بیشتر ناراحت کننده بود، مذاکرات در حال انجام با اما واتسون و زک افرون برای جایگزینی جانی دپ در قسمت جدید دزدان دریایی کارائیب بود.جک اسپارو نقشی که جانی دپ با اون نامزد اسکار شد و شاید بشه گفت دلیل اصلی محبوبیت این فیلم بود حالا تقریبا از دستش رفته بود و درحال جایگزینی بود.

همه این موضوعات باعث شدند تا افکار جامعه ابراز همدردی با جانی کنن و به دنبال فشار عمومی که بر روی امبر هرد بود اون مدتی پیش با انتشار فایلی صوتی حرف هایی زده.

اون در این فایل اعتراف کرده که جانی رو مورد ضرب و شتم قرار میداده و تقریبا همه اتهاماتی که جانی بیان کرده حقیقت دارند، در این فایل امبرهرد به خاموش کردن سیگار روی صورت جانی و حتی قطع کردن انگشت جانی هم اعتراف کرده.از طرفی هم جانی دپ گفته که توانایی برقراری ارتباط با امبرهرد رو نداشته و در مواقعی اون رو کتک زده ولی بقیه اتهامات امبر هرد دروغ بوده.

کمپانی دیزنی بعد از اتهامات امبرهرد به جانی اونرو از دزدان دریایی کارائیب اخراج کرد، حالا باید دید که کمپانی وارنر امبر هرد رو از پروژه آکوامن اخراج میکنه یا نه.

حالا باید دید که با انتشار این فایل اتهامات و سوئظن ها به طور کامل از روی جانی دپ برداشته میشه یا خیر.

شما جانی دپ رو بیشتر دوست دارین یا امبر هرد؟؟؟

ویدو اعتراف امبرهرد


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه


guest
14 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
امیررضا

زنیکه روانی😑😑😑😑 این رو به جای سینما ببرن تیمارستان

Mohammad

جانی بازیگر فوق العاده ای است نباید دیزنی از فیلم دزدان دریایی کارائیب کنارش بزاره

Fti

اصن این قضیه رو که فهمیدم یاد فیلم مراتع لندن افتادم زنیکه خبیث😑

Negar

اصن دزدان دریایی بدون جانی بدرد نمخوره،درصد اصلی جذابیتش بخاطر نقش فوق العاده جانیه،اگه اون حذف بشه،دیگه فیلمه هیچ ارزشی نداره😐😐😑😑😑😑😑
زنیکه روانییی😑😑😑

Wwww

از وقتی فهمیدم امبر هرت هم می.رینه دیگه ادم سابق نمیشم

نگین

اصن خیلی به هم ریختم این چه بلاهایی هس که سر جانی دپ آورده به نظر من آمبر هرد باید بره زندان و جریمه نقدی بشه و ممنوع التصویر هم بشه

زهره

جانییییی دپ عالیه، زنیکه وحشیه

Wwww

حالا رو جانی دپ کراش زدی

ثور لاور

خخخخ

Saba

اصلا هر اتفاقی افتاده، به کمپانی ها و کارگردانا چه؟! احتمالا حساسیت مردم باعث میشه (یا اونا رو مجبور میکنه که) حساسیت نشون بدن…
تو چه دنیایی زندگی می کنیم ما….

مهناز

ولی من میگم جانی یک کاری کرده که امبر اینطوری شده تقصیره جانیه

Assassin

معلومه جانی دپ 👌🏻