knives out

تاریخ انتشار نسخه بلوری 3 فیلم مورد انتظار

برای ما ایرانی ها که نمیتونیم بریم سینما و به محض اکران فیلم هارو ببینیم تاریخ اکران فیلم ها جذابیت خاصی نداره و باید صبر کنیم تا کیفیت web-dl یا bluray فیلم منتشر بشه که بتونیم فیلم رو با کیفیت خوبی ببنیم . توی اخبار اخیر سینما هالیوود تاریخ انتشار فیلم های knives out و jojo rabit منتشر شده همینطور تاریخ انتشار نسخه بلو ری قسمت دوم انیمشین فروزن هم اعلام شده .

1- knives out

فیلم knives out یک اثر در ژانر های معمایی و درام است که مورد استقبال خیلی از طرفداران قرار گرفته و خیلی ها از اون به عنوان بهترین فیلم معمایی اسم میبرن . توی این فیلم کریس ایوانز و کاترین لانگفورد ستاره سریال 13 reasons why همبازی هستن . داستان فیلم راجب قتل یکی از اعضای خانواده است و ماجرای پیدا کردن قاتل توسط کاراگاه ها .

نسخه وب دی ال: ۱۸ اسفند
نسخه بلوری: ۶ اسفند


2- jojo rabit

جوجو ربیت یک فیلم فان با بازی اسکارلت جانسون هستش داستان این فیلم راجب پسریه که یک دوست خیالی داره و دوست خیالیش هم هیتلره که نقش هیتلر رو توی این فیلم تایکا وایتیتی کارگردان فیلم تور رگناروک بازی میکنه . اگه دنبال یه فیلم سرگرم کننده میگرین و دوست دارین بازیگرای مارولی رو توی فیلم های دیگه هم ببینین دیدن این فیلم بهتون پیشنهاد میشه .

نسخه دیجیتال: ۱۵ بهمن
نسخه بلوری: ۲۹ بهمن


3- Frozen 2

انییمیشن فروزن 2 از بهترین انیمیشن های سال بود که خیلی ها بعد از پخش قسمت اولش مدت زیادی منتظر منتشر شدن قسمت دومش بودن .داستان فروزن دو راجب کریستوف و اولاف هستش که به اعماق جنگل میرن تا درمورد رمز و راز های باستانی قلمرو خودش اطلاعاتی پیدا کنه و …

وب دی ال: ۲۲ بهمن
بلوری: ۶ اسفند


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه