صحبت های جنجالی اسکورسیزی در لندن

مارتین اسکورسیزی کارگردان سرشناس و با سابقه که اخیرا وظیفه تهیه کنندگی فیلم جوکر رو به عهده داشته چندی پیش گفته بود که فیلم های مارول شبیه به شهربازی هستند و فقط سرگرم میکنند و هیچ جنبه سینمایی و اجتماعی نداره.

ماریتن اسکورسیزی
رابرت داونی جونیور در کامیکان

مارتین که فیلم های درخشان و بزرگی همچون هوگو ، شاتر آیلند و تاکسی درایور در کارنامه خودش داره با این صحبت شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته و حجمه های زیادی به طرف اون سرازیر شده؛بعضی هم میگن که اینکارو کرده چون تهیه کننده فیلم جوکر شده و میخواد با راه انداختن تبلیغات روانی این فیلم و البته خودش رو سر زبونا بندازه.
که البته این صحبتاش بی جواب نمونده و رابرت داونی جونیور در پاسخ به مارتین اسکورسیزی گفته بودمن از نظر اسکورسیزی تقدیر میکنم زیرا میدانم این فیلم ها شبیه هیچ چیز دیگه نیست؛ ما به همه چشم انداز های مختلف نیاز داریم تا بتوانیم به قلب سینما برسیم.
بعد از همه این کشو قوص ها و انتقادها مارتین اسکورسیزی نه تنها از حرف خودش کوتاه نیومده بلکه شب گذشته در جشنواره فیلم لندن هم همین عقیده رو بیان کرد و گفت این فیلم ها سالن های سینما را تبدیل به شهربازی کردند ، اونا سینما نیستن و چیز دیگه این ، نباید اجازه بدیم سینما رو اشغال کنننظر شما درباره این عقیده چیه؟شما مارتین اسکورسیزی رو دوست دارین یا نه؟نظراتتونو برامون بگین و با ما در شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید.

بخوانید:

دیسی بیشتر از ۲۰ عنوان کمیک را کنسل کرد!!!
سه جوکر چه کسایی هستن؟
۱۰ تا از خشن ترین آنتی هیروهای دیسی
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
سوپرمن نقشی شبیه هالک برای DC خواهد داشت