GOTG

جیمزگان توضیح می دهد چرا یکی از نگهبانان بر نخواهد گشت

Guardians Of The Galaxy 3

فیلم نگبانان کهکشان 3 از مورد انتظار ترین فیلم های مارول است که البته هنوز ساخت آن شروع نشده و به خاطر اینکه جیمزگان مشغول ساخت فیلم جوخه انتحار برای دیسی است ساخت این فیلم کمی عقب افتاده است اما جیمزگان توی صحبت هایی که راجب قسمت سوم نگهبانان کرد چیزی رو گفت که خیلی ها تعجب کردن و اونم کشته شدن یکی از اعضای این گروه محبوب بود . این کار واقعا میتونه شوکه کننده باشه چون هرکدوم از اونها خیلی شخصیت های محبوبی هستن و کلی طرفدار دارن .

جیمزگان توضیح می دهد چرا یکی از نگهبانان بر نخواهد گشت

یکی از هوادارا توی توییتر از جیمزگان پرسیده بود که آیا احتمالش هست یاندو دو رو دوباره ببینیم و اون هم گفت اگه قرار باشه راجب گذشته حرف بزنیم یا فلاش بک داشته باشیم . با اینکه یاندو اول به عنوان یک شخصیت تقریبا منفی نشون داده شد اما در آخر با نگهبانان کهکشان همکاری کرد و باعث نابودی ایگو شدن و باعث شد استار لورد بفهمه اون خیلی بیشتر از ایگو براش پدری کرده .

و این حرف هم خیلی جدیدن گفته میشه که قراره راکت شخصیتی باشه که دیگه برنمیگرده و توی این فیلم میمیره که امیدوارم همچی اتفاق تلخی نیوفته چون هنوز کلی داستان مونده که میشه از این شخصیت روایت کرد و بعید میدونم جیمز گان همچین شخصیت مهمی رو بکشه ولی بازهم احتمالش هست .


به نظرتون چه شخصیت جدیدی فودم GOTG 3 معرفی میشه ؟


بخوانید:

برترین فیلم های کمیک بوکی تاریخ
سه جوکر چه کسایی هستن؟
سوپرمن VS کاپیتان مارول
تاثیرگذار ترین رویداد های DC
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه