x men
x men

فیلم پیشنهادی هفته (X2 : X-Men United)

قسمت دوم سری فیلم های ایکس من ساخته فاکس یکی از بهترین فیلم های این مجموعه است البته در فیلم های اختصاصی شخصیت ها فیلم لوگان شاهکار بی نظیری بود اما این فیلم نیز جزو بهترین اقتباس ها از کمیک های ایکس من است.

یکی از بخش های جذاب فیلم شروع آن با مبارزه نایت کراولر در کاخ سفید است که در ذهن مخاطبان و دوست داران این کارکتر می ماند . از دیگر لحظات جذاب فیلم می توان به فداکاری جین گری اشاره کرد که خودش را بخاطر نجات دوستانش و هم گروهی هایش فدا کرد. کارکتر ولورین از کلیدی ترین اعضای مردان ایکس هم تو این فیلم نقش زیادی داره که به جذاب تر شدن فیلم کمک زیادی کرده . همه اینها نشون میده برایان سینگر موفق به ساختن فیلمی شده است که ارزش دیدن دارد .

x men

در این فیلم شاهد خباثت های زیاد استرایکر برای متقرض کردن جهش یافته ها و همچنین اختلافات پروفسور ایکس و مگنیتو هستیم که داستان فیلم را شکل می دهند. همونطور که گفتم یکی از نکات مثبت حضور پررنگ ولورین توی فیلمه. این فیلم با اورجین ولورین ارتباط مستقیمی داره و اگه از دوست داران فیلم ریشه های مردان ایکس: ولورین بودید احتمالا از این فیلم هم خوشتون میاد چون همه طرفدار های ولورین دوست داریم اون رو در کنار بقیه جهش یافته ها ببینیم.

حضور اکثر مردان ایکس توی این فیلم با بازیگران خوب تونسته یک اثر سرگرم کننده رو به وجود بیاره که قطعا ارزش دیدن داره و بین فیلم های ضعیف این فرانچایز جایگاه خاصی پیدا کرده. از جمله کارکتر های محبوب که توی این فیلم حضور پیدا کردن میشه به پسرفسور ایکس، جین گری، سایکلاپس، استورم، ایس من و روگ اشاره کرد که همگی توی دنیای کمیک طرفدار های زیادی دارن. شما هم اگه از علاقه مندان به این شخصیت ها هستید X2 : X-Men United فیلم خوبی برای دیدن اونها در کنار همدیگس.

مثلث عشقی بین سایکلاپی، جین گری و ولورین هم که از معروف ترین اتفاقات دنیای ایکس منه و توی این فیلم هم بهش پرداخته شده و شاهد لحظات جذابی بین این سه شخصیت هستیم که وفاداری فیلم به کمیک هارو نشون میده. در مورد وفاداری این فیلم به کمیک ایراد های زیادی وجود داره از جمله کاستوم ها که توی این فرانچایز دفعات کمی دیدیم به لباس های دنیای کمیک شباهت داشته باشن. با این حال X2 : X-Men United یکی از آثار ارزسمند دنیای کمیکه بخصوص برای طرفدار های مردان ایکس.

اگه به فیلم های مردان ایس علاقه دید پیشنهاد میکنم حتما این فیلم رو ببینید .

امتیازات :

7.4/10 IMDb

85% Rotten Tomatoes

3/4 Roger Ebert


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE