daredevil

سریال پیشنهادی هفته ( Daredevil )

 پیشنهادی این هفته کامیکان یکی از سریال های کنسل شده مارول نتفلیکس یعنی دردویل است .این سریال با اینکه پس از سه فصل لغو شد اما از بهترین سریال های ابرقهرمانی ای است که ساخته شده و ارزش دیدن را دارد و البته اینکه احتمال ادامه یافتن این سریال در سرویس استریم دیزنی ( + disney ) وجود دارد .

سریال دردویل و دیگر سریال های مارول/نتفلیکس همگی به سریال مدافعان ختم می شوند و قبل از دیدن فصل 3 دردویل شما باید آن را تماشا کنید .چارلی کاکس با بازی زیبا خود در نقش دردویل توانست محبوبیت زیادی بدست بیاورد و به عنوان دردویل مارول شناخته شود .پس از انتشار فصل اول Daredevil منتقدان از آن استقبال زیادی کردند و با توجه به اینکه تم دارک تری نسبت به فیلم های دنیای سینمایی مارول داشت آن را سریالی ستودنی خطاب کردند .

امتیازات این سریال به صورت زیر میباشد :

8.6 : IMDB

92% : rotten tomatoest

Tv.com : 9.2

سریال  Daredevil کامیکان
Marvel’s Daredevil

سریال دردویل از شروع فصل اول مخاطب رو به خودش جلب میکنه ونکات مثبتی که داره مثل مبارزات جذاب رو به بیننده نشون میده که باعث میشه جذب سریال بشید و خوشبختانه در ادامه سریال هم خوبی هایی که دیدیم حفظ میشوند و کیفیت سریال افت نمیکند. هرچه سریال جلوتر میرود نه تنها خسته کننده نمیشود بلکه داستان های جذاب تر و بیشتری نشان داده میشود. توی فصل 1 دردویل شخصیت های زیادی از دنیای مارول ندیدیم و تقریبا معرفی خود دردویل بود اما در فصل دوم شاهد کارکتر ها جدیدی بودیم حال و هوای تازه ای به داستان و مبارزات سریال دادند.

فصل دوم دردویل با حضور پانیشر و الکترا جذابیت خاصی همراه با خشونت داشت که بسیار سرگرم کننده بود .صحنه های مبارزه این فیلم بسیار خوب طراحی شده اند به گونه ای که شما محو تماشای آنها می شوید . صحنه مبارزه دردویل در راهرو در فصل یک سریال قرار بود نامز جایزه امی شود اما بخاطر برخی مشکلات این اتفاق نیفتاد .پانیشر نیز سریال مرتبط با دردویل است پس از دیدن فصل دو دردویل می توانید آنرا تماشا کنید. در فصل دو همونطور که گفته شد عناصر جدیدی وارد داستان میشوند از جمله پانیشر که توی دردسر افتاده و نیاز به کمک داره و یا الکترا که به معشوقه دردویل تبدیل میشه و شاهد عناصر احساساتی در سریال میشویم.

فصل 3  که به عنوان پایان این شناخته میشه نقطه اوج دردویل بود در بد ترین شرایط زندگی اش. توی این فصل هم شخصیت جدیدی حضور داره که نقش ویلن داستان رو داره البته در کنار کینگ پین دشمن قدیمی دردویل. بولز آی که حتما اسمش رو از دنیای کمیک شنیدید توی فصل سوم دردویل حضور پیدا میکنه و ماجراهای خیلی زیادی رو برای اون به وجود میاره. در قسمت انتهایی سریال هم یک مبارزه خیلی جذاب بین کینگ پین، دردویل و بولزآی میبینیم که واقعا عالیه ساخته شده و قطعا به یکی از بهترین اکشن هایی که دیدید تبدیل میشه و یک پایان خیلی خوب رو برای سریال رقم میزنه.

جمع بندی :

اگر دنبال سریالی ابرقهرمانی ، هیجان انگیز و خوش ساخت هستید پیشنهاد میکنم حتما به سراغ سریال Daredevil بروید . تم دارک خوب فیلم ، خوش ساخت بودن و تیم بازیگری عالی از دیگر ویژگی های خوب این سریال هستند که تماشای این سریال را لذت بخش می کنند .

نظر شما راجب این سریال چیه ؟


بخوانید:

5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
 ۱۰ چیزی که راجب تسک مستر نمیدانستید 
۵ نسخه قدرتمند از تور
فاجعه آمیز ترین اختراعات دکتر دوم
معرفی ایونت AVENGERS . FANTASTIC FOUR: EMPYRE