eternals

چرا اترنالز به کمک انتقام جویان نیامدند؟

در دنیای سینمایی مارول هر شخصیت در جایگاه خودش قرار دارد و همیشه سعی شده وقتی شخصیتی در اتفاقی حضور ندارد در بقیه فیلم‌ها به تصویر کشیده شود تا باعث ایجاد حفره‌های داستانی نشود. تا اینجای کار قهرمانان زیادی پا به دنیای سینمایی مارول گذاشته‌اند که هرکدام در سطح‌های مختلفی قدرتمند هستند. و قدرت شخصیت‌ها در حضور آنها نقش بسیار زیادی دارد. به عنوان مثال اگر در جنگ ابدیت شخصیتی مثل ثور حضور نمی‌داشت باعث تعجب و اعتراض خیلی از افراد میشد و بعد باید با دلیلی منطقی و قانع کننده توضیح داده میشد، اما وقتی هاوکای در این فیلم حضور نداشت فقط با گفتن اینکه در ژاپن در حال جنگ بوده است مشکل حل شد، به هرحال هاوکای قادر به کار بسیار عظیمی نیست که حتما لازم به نشان دادن باشد. در سریال وانداویژن نیز چنین موردی وجود داشت آن هم وقتی بود که اسکارلت ویچ واقعیت را به خطر انداخت و دکتر استرنج که مسئولیت محافظت از واقعیت را داشت حضور پیدا نکرد و قطعا در فیلم دکتر استرنج 2 به این موضوع پرداخته خواهد شد چون از عدم حضور قهرمانی به این قدرتمندی در چنین موقعیتی نمیشود به راحتی گذشت. و حالا در مورد اترنالز نیز چنین مشکلی وجود دارد.

چطور اشخاصی با قدرت بسیار زیاد تا الان هیچ حرکتی برای مقابله با تهدیدات زمین انجام نداده‌اند؟ اگر آنها افراد ضعیفی بودند که کمکی از دستشان برنمی‌آمد طبیعی بود که نجات زمین را به انتقام جویان بسپرند، اما جاودانه‌ها به قدری قدرتمند هستند که شاید با حضورشان در میدان نبرد حتی به اونجرز هم نیازی پیدا نمیشد. آنها یک گروه بزرگ با اعضای مختلفی هستند که هرکدام توانایی‌های زیادی دارند و درکنار هم به راحتی میتوانند با تهدیدات بزرگ مقابله کنند. از طرف دیگر مشکل زمان هم وجود دارد، اگر آنها مدت کمی در زمین حضور داشتند شاید پیدا کردن جوابی برای این سوال راحت‌تر بود اما میدانیم که در تمام این سال‌ها اترنالز حضور داشته‌اند و دست به هیچ کاری نزده‌اند. از آنجایی که مارول در برنامه ریزی تا اینجا عالی عمل کرده است انتظار داریم برای این مورد نیز جواب خوبی ارائه کند.

از زمان شروع دنیای سینمایی مارول تا پایان فاز 3 مهم‌ترین جنگی که اتفاق افتاد جنگ ابدیت بود که قهرمانان زمین را در مقابل تانوس قرار داد. اگر با این تایتان دیوانه آشنا باشید حتما میدانید که مستقیما با اترنالز مرتبط است و همین مسئله سوالات بیشتری را به وجود می‌آورد. با انتشار اولین تریلر این فیلم و انتشار اطلاعات مختلف طرفداران مثل همیشه شروع کردند به ارائه تئوری‌ها. در این تریلر با جمله‌ای به حضور نداشتن آنها تا الان، اشاره شد اما هیچ اشاره‌ای به دلیل آن نشد و برای دریافت جواب باید تا اکران فیلم منتظر بمانیم، اما بدون شک با گشتن در دنیای کمیک میشود به جواب‌هایی رسید و بهترین‌ جا برای این کار سری‌های اختصاصی اترنالز هست که قطعا در این اقتباس مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

برای بدست آوردن اطلاعات در مورد جاودانه‌ها اولین کمیکی که باید سراغش بروید سری Eternals (2006) هستش که در 7 جلد منتشر شده و به دست نیل گیمن و جان رومیتا خلق شده است. در این داستان میبینیم که اترنالز در حالی بر روی زمین زندگی میکنند که حافظه خودشان را از دست داده‌اند و زمانی به هویت واقعی خودشان پی میبرند که ایکاریس شروع میکند به یاد آوردن خاطراتش و گشتن دنبال بقیه. در دنیای سینمایی مارول نیز ممکن است اتفاقی مشابه این افتاده باشد. پس از انتشار تریلر این فیلم نیل گیمن نظرش را در مورد آن بیان کرده بود و با اشاره به کمیک خودش از این شخصیت‌ها گفت داستان او میتواند برای Chloé Zhao(کارگردان فیلم) منبع خوبی باشد تا دلیل غیبت طولانی مدت آنها را توضیح دهد. همچنین تریلر اشاره‌ای به زندگی جعلی این قهرمانان داشت مثل شغل ستاره بالیوود یا مسئول موزه که احتمالا انتخاب این شغل‌ها میتواند بخاطر این باشد که آنها چیزی از گذشته و هویتشان به یاد ندارند.

در کمیک گیمن پاک شدن خاطرات، توسط Sprite ایجاد شد. این شخصیت با اینکه میلیون‌ها سال سن داشت اما در کودکی‌اش گرفتار شده بود. همین اتفاق باعث شده با او مانند یک کودک رفتار کنند و جدی گرفته نشود. او که از همه‌جا ناامید بود با بیدار کردن قدرت یک سلستیال که در خواب به سر میبرد باعث شد تبدیل به انسان شود و همچنین حافظه اترنالز نیز محو شود. با توجه به اطلاعاتی که تا الان از این فیلم منتشر شده است اتفاقات این کمیک میتواند بهترین دلیل برای عدم حضور آنها در MCU باشد اما هنوز زود است که با اطمینان کامل راجب آن حرف بزنیم. بدون شک تا زمان اکران فیلم تریلرها، تصاویر و ویدئوهای مختلف از آن منتشر خواهد شد و باید در آن‌ها دنبال اشاراتی به کمیک‌های اترنالز باشیم.

برای اطلاع از زمان اکران این فیلم و دیگر آثار کمیک بوکی به این لینک مراجعه کنید.


بخوانید:
5 کمیکی که باید تو فاز 5 مارول استفاده بشه
5 ویلن مارول که دوست داریم تو فیلم نگهبانان کهکشان 3 ببینیم
10 تغییر MCU که ممکنه تو دنیا کمیک هم خوب باشه
5 نکته در ثور MCU که کمیکی نیست
ترسناک ترین ویلن‌های دنیای مارول


guest
33 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
ماندانا

الان بهتر شد دیگه خیلی داشتی تند میرفتی

آفرین 🖤

ثور لاور

آفرین حالا شد👏👏👏👏👏👏👏

ماندانا

این قضیه چه ارتباطی به خدا داره؟ الکی خدارو مسخره میکنی؟

مثلا الان تو داری الترانز رو با خدا مقایسه میکنی؟
الله و اکبر!

ثور لاور

از خدا بترس مرد.ک😤

mohammad_m.b.e

اونطور که من شنیدم اینها تا وقتی تانوس بشکن نزده بود نمی دونستن و بعد فهمیدن

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

چرا اترنالز به کمک انتقام جویان نیامدند؟
یک دلیل منطقی : دلشون نخواست :/😂😂😂😂

دکتر استرنج قاتل ترول ها ( تا حدودی)

اگر اشتباه نکنم رکورد لایک توسط بنده شکسته شد

Joker

اگر این شاهکار نشد موهامو از ته میزنم

ثور لاور

اگر شاهکار نشد من تا یه ماه موهامو از ته نمی‌زنم😂😂

کیارش

اینا هم شنبه صبح فهمیدن وگرنه میومدن کمک خخخخخ

Hobgoblin

اترنالز وقتی لوکی حمله میکنه : صبر کنید.
اترنالز وقتی التران حمله میکنه : صبر کنید.
اترنالز وقتی تانوس حمله میکنه : صبر کنید.
اترنالز وقتی تانوس دوباره حمله میکنه : صبر کنید.
اترنالز وقتی همه جای دنیا صلحه : حالا حمله

به خدا همین جوریه
خیلی براش هایپم
👍امید وارم فیلم خوبی بشه👍

جوکل ( جوکر )

عذر خواهی میکنم انگار یکمی تند رفتم