dr strange

تئوری : دکتر استرنج به دنبال سنگ زمان می گردد

Dr Strange In The Multiverse Of Madness

فیلم عظیم انتقام جویان پایان بازی تغییرات زیادی توی دنیای مارول ایجاد کرد و نشونه های این تغییرات قطعا توی فیلم های بعدی دیده میشن و نمیشه از کنارشون ساده رد شد مثل مرگ تونی و ناتاشا که از ناراحت کننده ترین اتفاقات بود تا برگشتن گامورا اما نسخه گذشته همه اینها حتما عواقبی داره توی فاز بعدی دنیای سینمایی مارول دیده میشن . اونجرز اند گیم هم نقطه پایان بود هم آغاز یک دنیای جدید دنیایی بعد از فاجعه بزرگی که تانوس رقم زد که تا حد کمی با فداکاری های انتقام جویان رفع شد .

dr strange

اما بزگترین تغییراتی که این فیلم ایجاد کرد مربوط به سنگ های ابدیت میشه که خیلی توی دنیای مارول نقش مهمی داشتن و حضورشون برای نتعادل دنیای لازمه چو از ابتدای خلقت بودن و به این موضوع توی فیلم نگهبانان کهکشان و اونجرز اینفینیتی وار اشاره شده بود . یکی از این سنگ ها سنگ زمان بود که توی فیلم دکتر استرنج خیلی مورد استفاده قرار گرفت و حتما میدونین که چشم آگاماتو و سنگ زمان مهم ترین سلاح دکتر استرنجه چیزی که باهاش جلوی تهدیدای عرفانی رو میگیرن و ازش در برابر حمله موجودات کیهانی مثل دورمامو استفاده می کنن .

حالا اگه دوباره یک موجود با قدرت نابود کردن کل دنیای قصد تخریب کره زمین رو داشته باشه کی میخاد جلوش رو بگیره و با توجه به بزرگی دنیای مارول توی فاز های بعدی حتما این اتفاق میوفته و دکتر استرنج هم از این موضوع آگاهه برای همین این تئوری شکل گرفته که دکتر استرنج توی قسمت دوم فیلم خودش داره دنبال سنگ زمان میگرده و میخاد دوباره اون رو به دست بیاره به احتمال زیاد هم برای این کار باید به گزشته برگرده اما چطوری میخاد این کار رو بکنه باید صبر کنیم تا ببینیم چه اخبار و تئوری های دیگه ای راجب فیلم مطرح میشه .


به نظرتون چقد احتمال داره این تئوری به واقعیت تبدیل بشه ؟


بخوانید:

برترین لایواکشن های دیزنی

دومین تریلر A Quiet place 2

اولین تریلر Fast and Furious 9

تور تمام دنیای دیسی رو کشته!!!

تخریب مارتین اسکورسیزی توسط مسعود فراستی


guest
7 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
علی استیری

احتمالا با مولتی ورس سرکار داریم وشاهد مردان ایکس وبتا ری بیل باشیم

امیررضا

این فیلم میخواد زمینه سازی مولتی ورس رو برای بینندگان انجام بده تا هضم فیلم و سریال های بعدی براشون راحت تر باشه. از طرفی تمام کمیک ها بر پایه مولتی ورس استوار هستن چون مولتی ورس هست که کاری میکنه تا کمیک های مختلف با هم قاطی نشن. مثلا زمینی که الان همه اتفاقات افتاده، زمین ۶۱۶ هست. کلی زمین و زمان های دیگه هم وجود داره که توی دکتر استرنج ۲ معرفی میشه که اصلا چی هست. الان هم که دو قسمت فصل اول سریال واندا ویژن اومده، گمانه زنی ها برای مولتی ورس و ورود شخصیتی به… بیشتر

بتمن دوران . شرلوک هلمز زمان

این که همون کاریه که مترسک تو دی سی میکنه!

صالح ملقب صلاح

اگر دورمامو بفهمه سنگ زمان رو نداره دوباره برمیگرده

THOR

چه باحال

noshad

تئوری عجیبی بود

امیر ابراهیمی

اره