Donna-Troy-Wonder-Woman.jpg

چگونه دانا تروی به فصل سوم تایتانز بر میگرده

تئوری بازگشت دانا تروی به سریال تایتانز ها

در پایان فصل دوم سریال تایتانز دانا تروی یا همون واندر گرل مرگ غیر قابل پیش بینی داشت اونم تو شرایطی که اوضاع برای تایتانز ها به خوبی پیش رفت، تو این مقاله میخوایم این تئوری رو بررسی کنیم که دانا تروی چجوری تو فصل 3 دوباره به سریال بر میگرده، با کامیکان همراه باشید.

واندر گرل در قسمت هشتم فصل 1 به سریال اضافه شد و دانا تروی گفت که اون واندروومن رو ترک کرده و به یک روزنامه نگار تبدیل شده.تو فصل اول نقش این شخصیت کمتر بود اما در فصل دوم دیدیم که دانا تروی به یکی از شخصیت های اصلی سریال تبدیل شد.تو فصل دوم با فلش بک هایی که از سالها قبل از این شخصیت دیدیم فهمیدیم که اون یک رابطه عاشقانه با آکولاد داشته و اون توسط دث استروک کشته شد که همین سبب شد گروه تایتانز یکی از اعضای خوبشون رو از دست بدن.

دانا تروی پس از مقابله با سوپر بوی که کلون سوپرمن و لکس لوثره ، به طرز قهرمانانه برای نجات جان عده ای از آدم ها جون خودش رو فدا کرد در حالی که خیلی ها این صحنه رو مضحک میدونستن و این نوع مرگ رو برای واندر گرل اصلا مناسب نمیدونستن چون اون یک آمازونی بوده.حالا بیشتر طرفدارها امیدوارن که اون تو فصل سوم دوباره به سریال برگرده.

واندر گرل و واندروومن در جریانات بحران در زمین های نامحدود زوج جدا نشدنی بودن در ماجراهای بحران ها اون توسط Titan Rhea از آتش سوزی نجات پیدا کرده است.در خط داستانی جدیدی که بعد از بحران شکل گرفت واندر گرل کاستوم و مدل موی خودشو عوض کرد و اسمش رو به Troia تغیر داد.دانا بعد از تسلیم اختیارات خودش برای جلوگیری از آینده با تکیه بر توانایی های ارائه شده توسط قدرت Darkstar خودش تبدیل به Darkstar شد.

در کمیک ها تلاش های زیادی شده که دانا تروی زنده بشه و دوباره به زندگی برگرده که این امکان برای تایتانز هم وجود داره که با استفاده از اون کمیک ها راهی برای بازگشت این شخصیت به دنیای سریال پیدا کنن.بدن او پس از مرگ در قسمت اخر کاملا سالم بود و همراه با ریون به Themyscira رفت.در دوران پس از بحران شاهد بودیم که آمازون ها چجوری جنگجویانشون رو از مرگ برگردوندن حالا شاید همین اتفاق برای دانا بیوفته.

یکی از تئوری های دیگه‌ای که در این باره مطرح میشود اینکه ریون به نهایت قدرت خودش میرسه و میتونه دانا تروی رو از مرگ برگردونه، شخصیت ریون تا به حالا پیشرفت زیادی تو سریال داشته و قدرت هاش بسیار بیشتر از قبل شده .پیشنهاد میکنم این مقاله رو از ریون از دست ندین.


به نظرتون آیا تو فصل 3 تایتانز شاهد دانا خواهیم بود یا خیر؟


بخوانید:

۵ چیز در استارلورد که MCU تغییر داد
۵ کمیکی که باید تو فاز ۵ مارول استفاده بشه
۵ سریال برتر ژانر نوجوان
گوست رایدر به MCU میآید؟
۵ سریال برتر اقتباس شده از کتاب


guest
13 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

هیچی میره تو بهشت و از یه پل رد میشه و اجی مجی میشه

ماندانا

راستش من دوست ندارم دوباره برگرده اگرچه اون باشه سریال تایتانز جالب تر میشه

بنیامین

به نظرم مرگ دانا تروی لازم بود واقعا چون از آخرین صحنه ی فصل ۲ که هیچ چیزی نفهمیدیم و کلی چیز راجب فصل ۳ گفتن که حداقل نصفشون قطعیت نداره ولی ما مطمئنیم تو فصل ۳ داناتروی زنده میشه و اگه ریون این کار را بکنه تکامل قدرت های ریون به همه ثابت میشه و به خوبی نشان داده میشه و صحنه های بعد از مرگ داناترو یعنی اون صحنه های غمگسن به خوبی نشان داده شده بود تنها ایراد این ماجرا نحوه ی مردنش بود آخه اونجوری؟ با برق گرفتگی؟ و با اون سرعت که دانا تروی داره… بیشتر

صالح ملقب صلاح

به نظر من دلیلی برای مرگش نداشتن الکی و مضحک کشتنش که طلبی برای فصل سوم داشته باشن که یه غافل گیری برای ما باشه (زه خیال باطل)

امیر

اون موقع که دانا تروی میخواست جون آدمارو نجات بده خوب سوپر بوی چرا بجاش نرفت؟ اون که قویتر بود (راستش توی این سریال نقش جیسون تاد و رز خیلی رو اعصاب بود اصلا بازیگر مناسبی برای جیسون تاد انتخاب نکردن بازیگر ریون که یک تازه کار بود اصلا تو سریال بلد نبود مثل آدم راه بره هی جنگولگ بازی میکرد )(من موندم چرا بیست بوی توی سریال فقط میتونست تبدیل به یک ببر بشه؟ مگه توی دنیای کمیک بیست بوی نمیتونست تبدیل به هر حیوانی بشه ولی توی سریال فقط میتونه ببر بشه فکر میکردم حیوان بیست بوی گوریله… بیشتر

ON THE DC SIDE

آره بنظر منم همینطوره آخه وقتی که با ترایگان درگیر بودن بیس بوی تونست به مار تبدیل بشه!

محمد

درسته مرگ دانا خیلی ناگهانی بود اما مرگش حتما شروع یک داستان جذاب خواهد بود……

جیسون پیتر تاد(نریمان سابق)(روسیه‌vsاوکراین)

یه احتمال دیگه هم داره وقتی سوپر بوی تحت کنترل کادموس بود شاید مثل گارفیلد گیج بوده و نمیدونسته کار درست چیه یا اینکه تا یکم بعدش روی خودش کنترل نداشته

محمد

هدف از سریال تایتان ها چیز دیگه است تایتانز نمی خواهد فقط چهار تا سکانس جنگی درست کنه هدف تایتان ها نمایش درد های ابرقهرمانان و مشکلات ان هاست و می خواهد بگه که یه ابرقهرمان همیشه پیروز نمیشه چون همه ضعف هایی دارند حتی ابر قهرمان ها درباره بازیگر ریون هم به عنوان یه طرفدار واقعی ریون باید بگم بازیگر ریون (تیگن کرافت) هیچ مشکلی نداره بلکه تصور مسخره ای که انیمیشن ها از ریون درست کرده بودند رو عوض کرد و شخصیت مهربان اما درونگرا ریون را نشون داد بعد هم تو خودت تو پانزده سالگی (سن ریون… بیشتر

starfire

یارو….اگه از فیلمی خوشت نمیاد دلیل نمیشه بیای درباره اش چرت و پرت بنویسی
فهمیدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

raven

این چه طرز بیان نظره اخه؟؟
هر چی از دهنت در میاد میگی؟؟؟؟
اصلا می دانی تو باید بری سریال دل رو ببینی
فقط احمق هایی مثل تو دل رو می بینند

Fatemeh

کرن والترز خیلی خوب نقش جیسون تاد رو بازی کرد و هیچ مشکلی نداشت
به نظر من اون باید بهترین بازیگر دیسی شناخته بشه.