سری جدید سوساید اسکواد دیسی + بررسی بهترین کامیک های این تیم محبوب

طبق اخبار، سری جدیدی از کامیک های سویساید اسکواد یا همون جوخه انتحار قراره منتشر بشه. این سری که 《Suicide Squad: Blaze》 نام گذاری شده، قراره توسط سایمون اسپریر نوشته و توسط آرون کمپل هم به تصویر کشیده بشه. این دو سابقا هم با همدیگه همکاری داشتن که برمیگرده به 《John Constantine: Hellblazer》. در این داستان، از بین شخصیت های اصلی این گروه پیس میکر، هارلی کوئین، کینگ شارک و کاپیتان بومرنگ به علاوه پنج شخصیت تازه کارحضور خواهند داشت. رده سنی این سری، مثبت ۱۷ سال خواهد بود. این سری سه جلدی در تاریخ هشتم فوریه سال آینده میلادی منتشر میشه. به همین دلایل ما هم تصمیم گرفتیم که ده مورد از بهترین کامیک های سویساید اسکواد رو بهتون معرفی کنیم.

10. Suicide Squad: Death is for Suckers

این سری که در سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۳ منتشر میشد، متشکل از دو داستان بود. یکی ترکیبی از ماجراهای هارلی کویین و جوکر که با مراسم تشییع جنازه ددشات ارتباط داره و دیگری، خودِ تیم که درگیر رستاخیز یو یو و البته ددشات میشه.
اول از همه، بازگشت معشوقه هارلی باعث شد تا نویسنده داستان، آدام گِلَس، این فرصت رو داشته باشه که بتونه رشدی که هارلی در نبود معشوقش داشته رو، به خوبی به نمایش بگذاره و نشون بده که هارلی، تیکه گم شده پازل گروهشون بوده.از طرف دیگه، ماجرای رستاخیز یو یو و بازگشتش از دنیای مرده ها باعث شد تا اون به یکی از شخصیت های مهم سویساید اسکواد تبدیل بشه.
با راه اندازی سومین مجموعه New 52، واقعا این سری ذکر شده، با داستان های قشنگ و خوبی مواجه میشه که شاید نکات منفیش، همه جا حاضر بودن جوکر و همچنین بازگشت زود به زود شخصیت های مُرده باشه که ممکن بود باعث مرگ ویلن ها بشه و عملا با این کار، خطر ها کمتر و کمتر میشد.

9. Suicide Squad: Dicipline And Punish

این سری هم بسیار مورد پسند بود. شخصیتی شاید نه چندان آشنا در بین شخصیت های دیسی و در کل کامیکی، یعنی 《Unknown Soldier 》 یا همون 《سرباز ناشناس》، هدایت این گروه رو بر عهده میگیره.
کسی که در سخت ترین شرایط، سخت ترین تصمیم ها رو به درستی میگیره. تصمیمات سختی که اون میگیره حسابی اعضای گروه رو زیر و رو میکنه و با قوانین گذشتشون مغایرت داره. این داستان توسط اَلِس کوت نوشته شد و کاور و تصویرش رو هم پاتریک زیرچِر خلق کرد. این دو با همدیگه مجموعه ای کوتاه اما بسیار تاثیرگذار با داستانی متفاوت رو به وجود آوردن و برای همین پیشنهاد میشه که این مجموعه رو کامل بخونید.

8. Suicide Squad: The Final Mission

اون زمان یعنی در سال ۱۹۹۲ کامیک های سویساید خیلی امیدوارکننده نبودن، اما در یکی از داستان ها با نام ذکر شده در بالا، آماندا والر خود به خود و با تصمیمی عجولانه گروه ضربت رو جمع میکنه تا انقلابی که در کشور خیالی کارائیب دیابلوورد رخ داده بود رو سرنگون کنه.
این داستان با وجود خونریزی ها و خشونت های زیادی که داره، چهره والر رو به عنوان شخصی مهربان و دل رحم نشون داده که دوست داره اشتباهاتی که به پاش زده شده رو جبران کنه. این داستان، آخرین داستان تحت هدایت جان اوستراندِر و کیم یِیل بود.

7. Suicide Squad: The Three Waves of Doom

این داستان واقعا داستان عجیبی داره. در واقع نام خودکشی یا سویساید، بر گرفته از اتفاقاتی بود که طی این مجموعه برای تیم افتاد. اتفاقاتی مثل موج مرموز و یا تشعشعات که باعث شدن اعضای تیم کوچک بشن و بجاش یک مار معمولی تبدیل به ماری غول پیکر بشه.

6. Suicide Squad: The Phoenix Gambit

این داستان در دهه نود میلادی منتشر شد، اون هم در جایی که یکسال از زندان رفتن آماندا والر در داستان میگذشت. در طی این یکسال، والر تیم ضربت رو از تیمی دولتی و تحت حمایت دولت به تیمی آزاد و خودجوش تبدیل میکنه.
یکی از شخصیت هایی که اول کار از این تیم به صورت تیمی آزاد حمایت کرد، یک میلیاردر بود. بله، درسته، بتمن!. بتمن و والر با همدیگه تیمی جذاب رو تشکیل دادن که بیشتر از اعضای قدیمی پر شده بود اما اعضای جدیدی رو هم در خودش جای داده بود. ماموریت اصلی اونها نفوذ به کشور خیالی وِلاتاوا بود، که همونطور که از اسمش معلومه، یک کشور در شمال شرقی اروپا بوده که در اون داستان از مراکز اصلی جنگ سرد بوده و…

5. Legends

پس از اینکه در سال ۱۹۸۵، بحران در زمین های بینهایت، تمام دیسی رو ریبوت کرد، این شرکت مجموعه ای کوتاه رو برای بازسازی شخصیت های کلاسیک به وجود آورد. جدا از اینکه شخصیت های محبوب و اصلی دیسی مانند بتمن، سوپرمن و واندروومن و خیلیای دیگه ریبوت شدن، تصمیم بر این گرفته شد که جوخه انتحار کلاسیک دهه پنجاه رو هم دوباره بازسازی کنن. در واقع پس از این بازسازی، آماندا والر به عنوان رئیس گروه ضربت ایکس انتخاب شد. لجندز یا اسطوره ها، مجموعه ای بود تا دیسی جوخه انتحار رو دوباره به یاد همه بیاره و یادش رو زنده نگهداره که جدا از اینکه در اون زمان اینکار رو انجام دادن، با داستان های بسیار خوب تو آینده، اونارو به یکی از محبوب ترین و خاص ترین گروه های کامیکی تبدیل کردن.

4. Suicide Squad: Kicked In The Teeth

این داستان، توسط آدام گِلَس نوشته شد. در طی این داستان اون ایده جدید و روح جدیدی رو به همراه شخصیت جدیدی به کامیک ها و داستان های سویساید اضافه کرد. هارلی کوئین، شخصیتی که خیلی زود به عنوان یکی از مهمترین اعضای داستان های سویساید و حتی به عنوان یکی از محبوبترین شخصیت های کامیکی شناخته شد.

3. Suicide Squad: The Janus Directive

این داستان همانند بیشتر داستان های ذکر شده، با آماندا والر سر و کار داره. این مجموعه داستانی به صورت کراس اور بوده و داستان اصلی نبود که در سال ۱۹۸۹ میلادی منتشر شد. این کراس اور، به ماجراهای آماندا والر اشاره داره که باید با عواقب زیادی سر و کله میزد و ولی در هر حال اون اینکارو انجام میده و آخرش هم در انجام کارهاش موفق میشه ولی توسط رئیس جمهور واقعی آمریکا در اون زمان یعنی، یعنی بوش، همونطور که در همین لیست گفته شد، به زندان انداخته میشه.

2. Suicide Squad: Bad Blood

باید گفت جدیدترین کامیک این لیست، همین کامیک هستش که شاید بشه اون تقریبا به عنوان بهترین هم نام برد. این داستان توسط تام تیلور و برونو رِدوندو خلق شد. این داستان شما رو جدا از اینکه میخکوب میکنه، با شخصیت ها و رابطه های عاشقانه جدید هم آشنا میکنه و باید گفت بهترین داستان مدرن سویساید اسکواد رو داره!

1. Suicide Squad: Legerdemain

وقتی که شخصیت‌هایی مثل بتمن، سوپرمن و گرین ارو ضد سویساید اسکواد بشن، قطعا همه توجهشون به این دوتا جلب میشه. در این داستان هیجان انگیز، سه شخصیتی که نام برده شد، فکر میکنن آماندا و تیمش یعنی گروه ضربت باعث مرگ دوست اون سه، یعنی اتم شدن و این کش و قوس ها و شک ها داستانی بسیار زیبا رو به وجود آورده که باعث میشه این عنوان در صدر این لیست قرار بگیره.


بخوانید :

قویترین زوج های DCEU
۸ تا از قویترین و ۷ تا از ضعیف ترین ورژن های بتمن
معرفی کامل آدام وارلاک :‌ تازه وارد دنیای سینمایی مارول
۵ کمیک مارول که باید بخوانید!
۵ سوال درمورد آپوکالیپس


guest
26 دیدگاه
جدیدترین
قدیمیترین بیشترین رای
Inline Feedbacks
دیدن همه کامنت ها
بتفن

🙂

tom taylor hater

برادر سوساید اسکواد 2019 چیزای خوب زیاد داشت.ولی اگر قرار باشه بهش بگیم بهترین کمیک سوساید اسکواد باید بریم کل کمیک های سوساید اسکواد رو اتیش بزنیم.چیز بدی نبود خوب شروع کرد اما خیلی معمولی بود.کاراکترایی که به زور بهشون پرداخته شد و یه داستان فوق کلیشه ای.ته تهش بشه بهش داد 6/10.

نریمان

از تهیه کنم؟
دیجیتالی اش رو

eylas

خوب بنویس جوخه انتحار یک ساعت روی اون کلمه موندم که این چیه من دام اشتباه میخونم کامیکان اسمه گروه ها فارسی بگید

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

ممنونم میشم اگه این کمیکی که قراره بیاد رو ترجمه کنید 🙏🙏

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

انصافا سویساید اسکواید یه کمیکی داشت اسمش یادم رفته ولی سویساید اسکواید رو داشت با جاستیس لیگ مقایسه می‌کرد 😐 اسم اون رو اگه میدونید بهم بگید خیلی ممنون

Hmd

سویساید اسکواد Vs جاستیس لیگ😐

به تو چه

به نظرتان چرت ترین عضو لیگ عدالت کیه ؟

Last edited 1 سال گذشته by به تو چه
لوکی ( کمپین کشتار هیتر ها ⭐ ) منتظر بازگشت MR.D

گرین لنترن

گالاکتوس

بگذار من یک پرسش بهتر بکنم
چرت ترین کامنت تاریخ سایت مال کیه؟
نظر خودم :
شوما

GENERAL ( در حال رفتن به سمت قهقرا )

پلاستیکمن😶

ویلن فن ( 😈 کمپین کشتار هیتر ها 😈 )

بنظر من آکوآمن
البته نظر شخصی من اینه

Gfmm#مرگ_بر_bts

اتم اسمشر رو خیلی دوست دارم(دوستان عزیز با اعطلاعات نیاید هیت کنید،خیلی از عضای جامعه عدالت امریکا توی لیگ عدالت هم بودن)ولی چرتترین خوده اتم هستش.
تمام

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

پلاستیک من

Green arrow 🏹

این گروه و ساختن آن شرور های درجه ۳ ۴ رو نابود کنند با A.H.K.Z موافقم

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

به نظرم ساختن تا بتونه همه اون شروره های افتضاح رو عالی کنه و بتونه به اون ها جون دوباره بده و اون هارو دوباره به اوج برسونه ( با اینکه کار بسیار سختی هست )

دیسی فندوم ( # بت ریوز )🦇🪵🪨🌗

خب ممنون از آقای نظری 🙏همشون محشرررر بودن به خصوص یبه نظرم شماره‌ی ۸ و ۶ و ۱ عالی ان البته ممنون میشم همه رو ترجمه کنید 😁😁

Green arrow 🏹 (قهرمان سابق )(در حال حذف قهرمان )

عالی ممنون